امام جمعه موقت انزلی:

اگر روحیه انقلابی و عمل انقلابی را کنار بگذاریم قطعا ضربه خواهیم خورد / کنار آمدن با آمریکا یک توهم است

ایران عقیده گفت: تحریم‌ها همچنان برقرار بوده و این درحالی است که برجام برای رفع این تحریم ها بود، کنار آمدن با آمریکا یک توهم است.

اگر روحیه انقلابی و عمل انقلابی را کنار بگذاریم قطعا ضربه خواهیم خورد / کنار آمدن با آمریکا یک توهم است

به گزارش ۸دی، حجت الاسلام والمسلمین ایران عقیده با اشاره به جایگاه زن در نگاه اسلام اظهار داشت: زن در اسلام دارای شرافت و جایگاه معنوی خاص بوده و دارای شخصیت وزینی است که نباید ملعبه دست دیگران قرار گیرد.

امام جمعه موقت بندرانزلی همچنین افزود: امام خمینی (ره) در وصیت خود فرموده اند که زن مورد مظلومیت واقع شده است که متاسفانه در جامع امروز غرب و دوران جاهلیت مدرن و دوران مدرنیته شاهد این موضوع هستیم که به زن مانند یک عروسک نگاه می کنند.

حجت الاسلام والمسلمین ایران عقیده در ادامه با اشاره به ۵ مرداد و سالروز اقامه اولین نمازجمعه نیز تصریح کرد: به فرمایش رهبری جایگاه نماز جمعه به قدری مهم بوده که پایگاه تحرک و قرارگاه ایمان و تقوا است و در واقع از مراتب حفظ ایمان همین نماز جمعه است.

وی با اشاره اینکه نماز جمعه از اول انقلاب به حرکت اعتقادی خود ادامه داده و صفوف منسجم آن ، اتحادی مستحکم بر علیه دشمن است تاکید کرد: وقتی امام جمعه امین مردم باشد نصایح او برای مردم مورد اعتماد و اطمینان خواهد بود.

امام جمعه موقت بندرانزلی همچنین با بیان اینکه ممکن است این سخنانش مورد رضایت امام جمعه انزلی نباشد نیز گفت: به حمدالله شما مردم انزلی از وجود امام جمعه ای فاضل و انقلابی برخوردار هستید که تحلیلگری آن روشن و دقیق است ، باید قدر ایشان را دانسته و از وجود ایشان که به حق نعمتی برای استان هستند بیشتر استفاده کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین ایران عقیده در بخشی دیگر از سخنان خود به بحث تحریم های جدید کنگره آمریکا نیز اشاره و خاطر نشان کرد: باید به این موضوع توجه کنیم که از اول انقلاب تاکنون و حتی بعد از دولت یازدهم نیز می بینیم که آمریکا همچنان به بد عهدی خود پایبند است و می خواهد با تحت فشار قرار دادن مردم ، اعتماد آنان را به نظام کم کند.

وی همچنین افزود: این تحریم های به خاطر این است که می خواهد اصل نظام اسلامی را به زیر سوال ببرند ، تا وقتی که نظام اسلامی بر محتوای خود بماند و بر ارزشهای اسلام و انقلاب حرکت کند دشمنی های آمریکا بیشتر خواهد شد.

کنار آمدن با آمریکا یک توهم است

امام جمعه موقت بندرانزلی در ادامه تاکید کرد: تحریم ها همچنان برقرار بوده و این درحالی است که مذاکرات و برجام برای رفع این تحریم ها بود که نشد، کنار آمدن با آمریکا یک توهم است ، اصلا نظام اسلامی نمی تواند با شیطان بزرگ کنار بیاید مگر میشود با ظالم و ظلم کنار آمد؟ هزینه ی سازش با آنان خیلی بیشتر از مبارزه با آنان است ، سازش با چنین شیطان بزرگی ابهت نظام اسلامی را خواهد شکست.

حجت الاسلام والمسلمین ایران عقیده با بیان اینکه انقلابی بودن هزینه دارد و باید خیلی از مشکلات را به تن خرید اظهار کرد: روحیه انقلابی و عمل انقلابی به هیچ وجه نباید کنار گذاشته شود و آنوقت که کنار گذاشتیم ضربه خواهیم خورد ، باید سختی ها را تحمل کرد تا رشد کنیم و همین تحمل سختی ها باعث شد که در زمینه هسته ای و علمی رشد کنیم و این را دشمن بارها اعتراف کرده است.

وی به معنای انقلابی بودن نیز اشاره و تصریح کرد: کاری نکنیم و حرفی نزنیم که استکبار از ما راضی باشد ، ما نباید با هنجارهایی که نظام بین المللی بر ما تحمیل می کند کنار بیاییم ، ما باید به دنبال اندیشه های خود باشیم و مسئولان نیز چنین وظیفه ای دارند.

امام جمعه موقت بندرانزلی با اشاره به مراسم تحلیف ریاست جمهوری و آغاز به کار دولت دوازدهم خاطر نشان کرد: فرمایشات مقام معظم رهبری به دولتمردان باید مورد تاکید و توجه قرار گیرد و بنا بر فرمایش امام علی (ع) باید مدیرانی با تقوا ، توانمند و همچنین جوان ، انقلابی و متعهد انتخاب شوند و شایسته سالاری مورد توجه قرار گیرد و نباید کسانی انتخاب شوند که در جریان فتنه حضور داشته و یا از آن دفاع می کنند

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه