علی اصغر لطیفی
یادداشت؛

پاسخی به توهین مسئول روابط عمومی استانداری گیلان به شعار دهندگان علیه رئیس جمهور

مقایسه مردم عصبانی با داعشیان کاری اشتباه است و بهتر است بجای اتهام زدن و نقد نادرست دنبال چرایی عصبانیت این جمع قلیل بگردید.

پاسخی به توهین مسئول روابط عمومی استانداری گیلان به شعار دهندگان علیه رئیس جمهور

به گزارش ۸دی، علی اصغر لطیفی فعال رسانه ای استان گیلان در واکنش به پست توهین آمیز یوسف گلشن مسئول روابط عمومی استانداری گیلان به شعاردهندگان علیه رئیس جمهور در راهپیمایی روز قدس نوشت:

بله جناب گلشن حق با شماست؛ ما نیز شعار علیه رییس جمهور را محکوم می کنیم، کما اینکه این کار را کردیم، حال هر که می خواهند باشند ” اما آنچه که باید در خصوص نقد اصلی تان و مقایسه مردم عصبانی با داعشیان باید گفت اولاً با این که این کار را اشتباه می دانم و حتی مشکوک نیز هستم اما باید گفت بجای اتهام زدن و نقد نادرست دنبال چرایی عصبانیت این جمع قلیل بگردید که چرا و چگونه تا به حد بی احترامی به پرزیدنت روحانی رسیده اند، خود دقیق واکاوی کنید از رفتارهای ناصحیح و نادرست دولت طی ۴ سال گذشته (بی شناسنامه، بزدل، ترسو، افراطی، بی سواد، عقب مانده، مستضعف فکری و دریای کلمات رکیک دیگر که خطاب به منتقدان و توسط رئیس جمهور بیان شد) تا مشکلات اقتصادی موجود در کشور؛ از دوقطبی و رادیکالسازی مملکت گرفته تا نیش و کنایه های متعدد گاه و بیگاه به شخص اول مملکت.
لطفا پس از واکاوی اظهار نظر بفرمایید، حرف را هر کسی نیز می تواند بزند، سطح خود را تا نقدهای کوچه و پس کوچه تقلیل ندهید.

فی الحال در خصوص نفوذی دشمن که فرمودید، اگر اندک تأمل و تفکری نمائید چنین قضاوتی نمی‌کنید زیرا آنچه که مشخص و روشن است، فتنه گر و نفوذی کسی است که ٨ ماه مملکت را به آتش و آشوب کشاند و هم پیاله گانش سطل و بانک و بیت المال های دیگر را به آتش و نابودی کشاندند و شعار مرگ بر اصل ولایت فقیه سردادند و در روز عاشورا با آتش زدن خیام عزای حسینی همچو سپاهیان عمرسعد هلهله و شادی کردند!!! نه چند شعار دهنده عصبی، شاید از خاطرتان رفته است!!!

انشاالله که فراموش نکرده اید سال ۸۵ و روز دانشجو در دانشگاه امیر کبیر و آتش کشیدن پوستر رییس جمهور وقت جلوی چشمانش را؟ توهین همیشه بد و محکوم است اما سوال اینجاست آیا آن زمان هم مثل امروز که دم از احترام و قانون می زنید نسبت به این عمل باطل عکس العملی داشتید یا خیر؟

آیا نسبت به پاره کردن و آتش زدن بنر حضرت امام(ره) و رهبر معظم انقلاب در سال ٨٨ عکس العملی نشان دادید؟

برادر عزیر ، ما خوب می دانیم این مسائل اتفاق افتاده است و پازلیست برای به فراموشی سپردن سند ۲۰۳۰ ها و پنهان ماندن s722 ها در جامعه و در بین مردم .

ضمنا در بخشی از سخنانتان فرمودید که دولت نقد پذیر است!!! البته بستگی دارد نقد را چگونه معنا کنیم!! بنده نقد را تخریب و سیاه نمایی نمیدانم اما معنای نقد مجیز گویی و تمجید هم نیست !!! و نمیدانم چرا هروقت پای نقد دولت به میان می آید بی اختیار به یاد ممنوعیت در خصوص تحقیق و نقد هلوکاست می افتم…

به هرحال همه ما نیروهای ارزشی و رسانه های انقلابی با شجاعت این حرکت را محکوم می‌کنیم شجاعتی که در اتفاقات سال ۸۸ از سوی خیلی از خواص و نخبگان و دوستان سخنور و تحلیل نویس امروز مشاهده نشد و معتقدیم که این سناریو توسط دشمن و برخی خودفروختگان منافق داخلی نوشته شده که با بهره گیری از برخی شعارها به تحریک عواطف عده ای مردم دلسوخته و ولایی دامن می‌رنند و هدفی جز رسیدن به اهداف خود و مظلوم نمایی ندارند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه