فرمانده سپاه قدس گیلان:

ویژگی بارز شهید خوش سیرت چه بود؟ / همرزم بودن یا نسبت خانوادگی با شهید لطف چندانی نیست

سردار عبدالله پور در جمع گردهمایی رزمندگان گردان حمزه سید الشهداء در روستای گوهردان آستانه اشرفیه حضور پیدا کرد.

ویژگی بارز شهید خوش سیرت چه بود؟ / همرزم بودن یا نسبت خانوادگی با شهید لطف چندانی نیست

به گزارش ۸دی، به نقل از آستان‌خبر؛در آستانه سالگرد شهادت فاتح مائوت شهید عارف مهدی خوش سیرت بار دیگر رزمندگان گردان حمزه سیّد الشهداء تیپ میرزا کوچک از همه جای استان به صرف افطاری در مسجد روستای گوهردان ( زادگاه شهید خوش سیرت ) دور هم جمع شدند و پس از تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید سردار عبدالله پور  یکی از فرماندهان این گردان در سالهای دفاع مقدس ضمن بیان خاطراتی از شهید عارف مهدی خوش سیرت گفت :تنها راه ادامه دادن راه شهداء عین آنها عمل کردن است .
وی هوشیاری و ذکاوت رااز ویژگی های بارز شهید خوش سیرت دانست  و در این خصوص گفت: ایشان در میدان عمل با فاصله فیزیکی فرسنگها کیلومتری ناراحتی امام را در جماران درک می کرد و از آن آزرده خاطر می شدو برای رفع آن سر از پا نمی شناخت.

فرمانده سپاه قدس گیلان افزود :باید ببینیم که همانند شهید خوش سیرت هستیم یا خیر و گرنه توفیق همرزم یا نسبت خانوادگی با شهید لطف چندانی برای ما نخواهد داشت و یقینا شر منده شهداء خواهیم بود .
در ادامه یکی از رزمندگان قدیمی این گردان به قرائت شعر و بیان خاطره پراخت و پخش یک کلیپ و اهداء لوح یادبود و تقدیر به تنی چند از خانواده های معظم شهدای این گردان از دیگر برنامه های این اجتماع بود .
این برنامه که در آستانه سالگرد شهادت شهید عارف مهدی خوش سیرت در مسجد روستای گوهردان برگزار گردیده بود لاهوتی نماینده مردم گیلان در مجلس شورای اسلامی ، بایرامی معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان ، فیضیان فرمانده سپاه ناحیه آستانه ، حسن خواه بخشدار مرکزی و سلیمانی شهردار آستانه اشرفیه و تنی چند از مسئولین دیگر حضور داشتند .
لازم به ذکر است که مراسم سی امین سال شهادت این شهید عارف رأس ساعت ۶ عصر روز ۶ تیر در حرم مطهر شهدای آستانه اشرفیه برگزار می گردد .

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه