اتفاق که فقط مظلومیت مصنوعی برای رییس‌جمهور می‌سازد

ماجرای شعارها علیه روحانی در روز قدس چه بود؟/ نظر منتقدان دولت چیست؟

قاطبه منتقدان دولت اقدام ناشایست عده‌‌ای در راهپیمایی روز قدس علیه رئیس‌جمهور را محکوم و مرتکبان را سرزنش کردند.

ماجرای شعارها علیه روحانی در روز قدس چه بود؟/ نظر منتقدان دولت چیست؟

به گزارش ۸دی به نقل از تسنیم، راهپیمایی روز قدس امسال نیز همچون سالهای گذشته با حضور گسترده مردم روزه‌دار، مسئولان و چهره‌های مختلف سیاسی در سراسر کشور آنهم در هوای بسیار گرم تابستان برگزار و عملاً تبدیل به نمایش ملی در محکومیت رژیم اشغالگر قدس شد.

اما در این میان و در حاشیه این نمایش ملی در تهران اقدامی زشت و ناپسند اتفاق افتاد که موجی از انتقادات را در پی داشت؛ عده‌ای در اقدامی قابل تامل و در عین حال نابخردانه به رئیس‌جمهور توهین کردند.

این عده‌ قلیل پس از حضور رئیس‌جمهور در مراسم راهپیمایی با سردادن شعارهای توهین آمیز، رفتاری ناشایست را در مواجهه با رئیس‌جمهور انجام دادند که البته بالافاصله با واکنش گسترده منتقدان دولت در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی رو به رو شد.

قاطبه منتقدان دولت اقدام این عده معدود را محکوم و مرتکبان را سرزنش کردند چراکه یقیناً این گونه رفتارهای از مسیر ادب و انصاف خارج است و اگر هم نقدی به رفتارهای و گفتارهای رئیس‌جمهور هست که هست از مسیر دیگری می‌گذرد.

در سالیان گذشته منتقدان دولت انتقادات جدی را به برخی از رویه‌ها و رفتارهای حجت الاسلام روحانی داشته و دارند که همواره نقادی‌هایشان از دالان استدلال کلامی و نوشتاری عبور کرده و در این بین هر رفتاری دیگری در نقد رئیس‌جمهور یا هر مسئول دیگری بدون شک مورد تائید نیست.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
ناشناس
علی الظاهر رییس جمهور، جهانگیری و علی مطهری که با شعارهای مردم مواجه شده اند هراه یکدیگر وارد مسیر راهپیمایی و جمعیت نشده اند. اگر افراد معترض از قبل ساماندهی شده بودند چگونه از نقطه و محل ورود آقایان به جمعیت مطلع شده اند و در محل حضور داشته اند؟ و اگر ساماندهی نشده بودند پس می توان نتیجه گرفت جمعیت شرکت کننده در راهپیمایی روز قدس نسبت به عملکرد آقایان معترضند. ایجاد حاشیه در راهپیمایی ملی روز قدس اقدام درستی نیست اما اگر مخالفین ایشان اقدام به شعار دادن کرده اند لازم است حضرات علت اعتراض را در رفتار و موضعگیریهای خود جستجو کنند
در حاشیه