مدیر درمان تامین اجتماعی گیلان در گفتگو با 8دی:

مردم لنگرود دیگر نیازی به بیمارستان خصوصی ندارند/ دستگاه MRI برای بیمارستان رشت خریداری شد

مدیر درمان تامین اجتماعی گیلان گفت: امیدوارم بتوانیم در عرض ۳۶ ماه کار ساخت بیمارستان ۶۴ تختخوابی لنگرود را به اتمام برسانیم.

مردم لنگرود دیگر نیازی به بیمارستان خصوصی ندارند/ دستگاه MRI برای بیمارستان رشت خریداری شد

مدیر درمان تامین اجتماعی گیلان در گفتگو با ۸دی با بیان اینکه بیمارستان ۶۴ تختخوابی تامین اجتماعی لنگرود در حال حاضر در مرحله مناقصه و تعیین پیمانکار است اظهار داشت: این بیمارستان قرار است در متراژ حدود ۱۴ هزار متر مربع و در سه طبقه ساخته شود.

وی با اشاره به اینکه این بیمارستان با ارجحیت تخصصی گوش و حلق و بینی و چشم خواهد بود افزود: امیدوارم با همت حوزه فنی سازمان  بتوانیم در عرض ۳۶ ماه و یا حداکثر در ۴۸ ماه به بهره برداری برسیم.

شهدی نژاد با بیان اینکه نوید اینرا می دهیم بیمارستانی که ساخته خواهد شد یکی از مجهز ترین، بروز ترین و کارآمدترین بیمارستان های سطح استان خواهد بود گفت: بیمارستان تامین اجتماعی هم از لحاظ کیفی و چه از لحاظ کمی و چه از لحاظ تجهیزات پزشکی بیمارستانی خواهد بود که دیگر مردم لنگرود نیازی به بیمارستان خصوصی نخواهند داشت.

مدیر درمان تامین اجتماعی گیلان با اشاره به اینکه در حال حاضر یک درمانگاه در آستانه در دست ساخت داریم که درمانگاه عمومی سظح یک است اظهار کرد: و دنبال این هستیم که در صومعه سرا و منجیل هم یک درمانگاه بسازیم.

وی با تاکید بر اینکه بیشترین انرژی خود را در حوزه تجهیزات زیربنایی بیمارستان تامین اجتماعی رشت خواهیم گذاشت تصریح کرد: در صدد نصب یک دستگاه MRI هستیم که آن را با قیمت ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان خریداری شده است که شاید تا ۳ الی ۴ ماه دیگر نصب بشود.

شهدی نژاد با بیان اینکه در صدد هستیم بتوانیم از طریق واسپاری بخش جراحی قلب و آنژیوگرافی را هم در بیمارستان تامین اجتماعی راه بیاندازیم گفت: همانگونه که می دانید همه ی خدمات در بیمارستان تامین اجتماعی بدون هیچگونه تعرفه و کاملا رایگان به بیمه شدگان عزیز ارائه می شود.

مدیر درمان تامین اجتماعی گیلان با اشاره به اینکه در حال حاضر نزدیک به ۱ میلیون و ۱۶۰ هزار نفر بیمه شده در سطح استان داریم که دارای دفترچه تامین اجتماعی هستند اظهار داشت: از دو طریق به این بیمه شدگان خدمات ارائه می شود قسمت اول از طریق مراجعه به مراکزی که خودمان ساخته ایم مانند بیمارستان ها و درمانگاه ها و دو از طریق مراجعه به بیمارستان های دانشگاه ها، بیمارستان های خصوصی و داروخانه ها و پزشک هایی که تحت قرارداد ما هستند.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه