به دلیل نا مساعد شدن حال امام جمعه رشت؛

خطبه های نماز جمعه رشت نیمه تمام ماند

به دلیل شرایط نامساعد شدن حال جسمی آیت الله زین العابدین قربانی امام جمعه رشت؛ نماز جمعه در این شهر نیمه تمام ماند.

خطبه های نماز جمعه رشت نیمه تمام ماند

به گزارش ۸دی، به دلیل شرایط نامساعد شدن حال جسمی آیت الله زین العابدین قربانی امام جمعه رشت؛ نماز جمعه در این شهر نیمه تمام ماند و نماز جماعت به امامت حجت الاسلام صدیق عربانی امام جمعه موقت این شهر برگزار شد.

آیت الله قربانی در خطبه های نماز جمعه نیمه تمام این هفته شهر رشت اظهار داشت: از حضور مردم روزه دار در راهپیمایی روز قدس که رهبر را تنها نگذاشتند سپاسگزارم.

خطیب جمعه رشت با بیان اینکه رژیم اسرائیلی خود را برتر از دیگران می داند گفت: یهودیان به قیامت عقیده ندارند و می خواهند به هر طریقی به مال دنیا دست پیدا کنند.
وی با بیان اینکه یهودیان معروف به آواره هستند افزود: ویل دورانت در کتاب تاریخ تمدن آورده است که مردم در شهرهای مختلف جهان وقتی یهودیان را شناختند در طول تاریخ ۲۰ بار قتل عام شدند.

نماینده ولی فقیه استان با بیان اینکه یهودیان برای تصاحب زمین های مردم شروع به جنگ کردند گفت: یهودیان در قدس شروع به کشتن مردم کردند و هفت میلیون فلسطینی را آواره و بی پناه کردند.

قربانی با بیان مسئله فلسطین، مسئله سرزمین نیست تصریح کرد: اینها می خواهند به اسلام ضربه بزنند، معادن، و منابع خاورمیانه را به دست گرفته و نسل مسلمین را از بین ببرند.

خطیب جمعه رشت با اشاره بر اینکه یهودیان خواستار نابودی وحدت مسلمین هستند گفت: ما که یک کشور مبارز با تروریست هستیم را تروریست می خوانند و میخواهند اسلام آمریکایی را جایگزین اسلام ناب محمدی(ص) کنند.

وی با اشاره به صدور قطع نامه های پیاپی حقوق بشر از سوی سازمان ملل به ایران گفت: سازمان ملل اسرائیل اشغالگر را به رسمیت می شناسد، اما مردم غزه که بدنبال باز پس گیری زمین های خود هستند خلاف حقوق بشر حرکت می کنند؟!

نماینده ولی فقیه استان با بیان اینکه ملت مسلمان جهان آگاه شده است، خاطر نشان کرد: امیدواریم تا ۲۵ سال آینده اسرائیل بعنوان یک حکومت نابود شود.

قربانی با تبریک پیشاپیش عید سعید فطر اظهار کرد: الحمدالله سپاه با فرستادن موشک ۱۷۵ نفر از دشمنان اسلام را نابود کرد، ما امیدواریم که بتوانیم در آینده ضربه های محکم تری به دشمن بزنیم.

نماینده ولی فقیه استان با اشاره بر تاکید رهبری بر گرامیداشت شهدا تصریح کرد: ما نیز یاد شهیدان چمران تا شهید مدافع حرم شهید عشوری را گرامی میداریم و از خدا می خواهیم مارا نیز به آنها ملحق کند.

آیت الله قربانی صبح امروز نیز در راهپیمایی روز قدس شهر رشت حاضر شده بود:

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
ناشناس
باتوجه به کسالت آقای قربانی و ناتمام ماندن خطبه های نمازجمعه در روز قدس پیشنهاد میگردد نماز عید فطر توسط خطیب توانمند جناب آقای صدیق عربانی خوانده شود آقای صدیق عربانی علاوه بر اینکه استاد حوزه و دانشگاه هستند همه سخنرانی هایشان قررا و اثرگذار است در تبریز آیت الله مجتهد شبستری با آن همه سوابق درخشان در نمایندگی ولی فقیه در آذربایجان شرقی به علت کسالت با پیشنهاد خود استعفا دادند
حزب الله در پاسخ به
شوربختانه اینجا با تبریز فرق میکند
در حاشیه