امام جمعه فومن:

حضور مردم در راهپیمایی روز قدس نمایش وفاداری به انقلاب اسلام و امام(ره) بود

امام جمعه فومن گفت: امروز ملت ایران با حضور در راهپیمایی روز قدس نشان دادند به انقلاب و رهبر عظیم الشان اسلام وفادار هستند.

حضور مردم در راهپیمایی روز قدس نمایش وفاداری به انقلاب اسلام و امام(ره) بود

به گزارش ۸دی، سید محمدحسن صفوی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان فومن ضمن گرامیداشت روز قدس اظهار داشت: استعمار غده سرطانی اسرائیل را در بین کشورهای اسلامی ایجاد کرد تا ممالک اسلامی تحت نظر آن ها باشند.

وی افزود: فرقه صهیونیست برای ایجاد تفرقه بین مسلمین ایجاد شد. در اروپا حمایت از حیوانات یک قانون است اما اسرائیل انسان های مظلوم را از بین می‌برد و سازمان ملل متحد در خواب فرو رفته است.

حجت الاسلام صفوی ادامه داد: قدرت اسرائیل یک کابوس بود در جهان اسلام و در جنگ هایی به ظاهر پیروز شدند اما وعده قرآن عملی شد و مردی از ایران برخواست افرادی مانند پاره آهن همراه او بودند و انقلاب۵۷ را رقم زدند و خط قرمز خودشان را نابودی اسرائیل قرار دادند.

وی با بیان اینکه امروز عمارهای رهبری سیلی به صورت اسرائیل و داعش زدند اظهار کرد: همانطور که رهبری عزیز ایران فرمودند ان شاالله تا ۲۵ سال آینده دیگر اسرائیلی وجود نخواهد داشت.

امام جمعه فومن ادامه داد: حضرت آقا فرمودند امروز بحث ما فقط فلسطین نیست بلکه ما با استکبار جهانی در حال مبارزه هستیم. هر کس با اسرائیل مبارزه و دشمنی کند ما از آن ها حمایت خواهیم کرد. آرزوی شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم مبارزه و نابودی اسرائیل بود.

حجت الاسلام صفوی ضمن قدردانی از حضور حماسی مردم در راهپیمایی روز قدس گفت: قدم های محکمی که امروز در سراسر ایران اسلامی برداشته شد و با مشت های گره کرده شعار مرگ بر اسرائیل سر دادید به گوش تمام جهانیان رسید. امروز ملت ایران با دهان روزه نشان دادند به انقلاب و رهبر عظیم الشان اسلام وفادار هستند.

وی افزود: ما تا زنده هستیم مقلد امام و رهبری خواهیم بود و از این اعتقاد صحیح خودمان دست نخواهیم کشید.

وی با اشاره به در پیش بودن عید سعید فطر گفت: عید فطر عید بزرگ و عزیز برای همه مسلمانان جهان است و ان شاالله نمار عیدفطر مانند دیگر شهرستات ها در فومن نیز برگزار خواهد شد و منبع اعلام روز عید فطر فقط دفتر مقام معظم رهبری می باشد.

امام جمعه فومن ادامه داد: امروز سردارهایی امثال طهرانی مقدم، سلیمانی و جعفری عمارهای تاریخ اسلام هستند. با سیلی سربازان رهبری به تروریست‌های داعشی، جهان به لرزه افتاد. جهانیان فهمیدند که ایران یک قدرت برتر جهانی است و اگر غلطی از آنها سر بزند یقینا جواب دندانشکنی به آن ها خواهیم داد.

حجت الاسلام صفوی افزود: تروریست به حرم مطهر امام(ره) حمله ور شدند و یک پاکبان گیلانی را به شهادت رساندند و جواب ترقه بازی آن ها با موشک داده شد. درود بر وزارت اطلاعات و شهیدحسن عشوری که بی نام و نشان برای حفظ عزت و امنیت مردم خونش جاری شد.

وی در پایان گفت: بادست توانای حزب الله ان شاالله ریشه تروریسم خشک خواهد شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه