همزمان با روز جهانی قدس صورت گرفت؛

ادای دین گیلانی‌ها به قدس در شهرهای مختلف + تصاویر

مردم ولایتمدار استان گیلان صبح امروز با حضور در شهرها و روستاها و برگزاری راهپیمایی به آرمان فلسطین و قدس شریف ادای دین کردند.

ادای دین گیلانی‌ها به قدس در شهرهای مختلف + تصاویر

به گزارش ۸دی، مردم ولایتمدار استان گیلان صبح امروز با حضور در شهرها و روستاها و برگزاری راهپیمایی به آرمان فلسطین و قدس شریف ادای دین کردند. امروز مردم گیل و دیلم و تالش در ۵۱ نقطه از استان گیلان و با برگزار ۱۰۷ ویژه برنامه حمایت خود را از مقاومت فلسطین فریاد کشیدند و شعار مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا را به فراز آسمان‌ها رساندند.

استاندار گیلان در راهپیمایی روز قدس :
راهپیمایی امروز اعلام نه بزرگ ایرانیان به استکبار جهانی است

استاندار پیش از ظهر امروز در راهپیمایی روز قدس با قدردانی از حضور گسترده مردم ولایتمدار گیلان گفت: راهپیمایی امروز اعلام نه بزرگ ایرانیان به استکبار است.

به گزارش ۸دی؛ محمدعلی نجفی که به همراه نماینده ولی فقیه در گیلان و اقشار مختلف مردم ولایت مدار و روزه دار در راهپیمایی روز قدس شرکت کرده بود به خبرنگاران گفت: مردم عزیز ایران اسلامی و گیلانیان بار دیگر با حضور پرشور خود در این راهپیمایی، وحدت و یکپارچگی خود را در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و اعلام نه بزرگ به استکبار جهانی را به منصه ظهور گذاشتند.

وی افزود: طبق گزارشات ارائه شده از مناطق مختلف استان الحمدا… حضور گیلانیان عزیز همگام با مردم ایران اسلامی در این راهپیمایی خوب است .
وی حضور پرشور و گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس را عینیت بخشیدن به سفارشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر یکپارچگی و وحدت در جامعه دانست و افزود : انشاء ا… با این وحدت و یکپارچگی بتوانیم در جهت تحقق آرمان های انقلاب اسلامی و ضد استکباری موفق باشید .

گزارش راهپیمایی امروز مردم گیلان در شهرهای مختلف استان را در ادامه می‌بینید:

رضوانشهر:

انزلی:

به گزارش ۸دی به نقل از افق انزلی مردم روزه دار و مسلمان بندرانزلی به مناسبت روز جهانی قدس همزمان با سراسر جهان به خیابانها آمدند و در دفاع از مظلومان جهان علیه استکبار جهانی و رژیم اشغالگر قدس شعار استکبار ستیزی سر دادند.

صومعه سرا:

لوشان:

توتکابن:

منجیل:

رودبار:

اسالم:

به گزارش ۸دی، راهپیمایی روز قدس، همزمان با سراسر کشور با حضور علمای شیعه و سنی و اقشار مختلف مردم در شهر اسالم شهرستان تالش برگزار شد:

رحیم آباد رودسر:

جیرنده رودبار:

حویق تالش:

آستارا:

چهارمحل رودبار:

تالش:

به گزارش ۸دی، مردم شیعه و سنی، کرد و ترک و تالش  و گیلک شهرستان تالش صبح امروز و همزمان با مردم سراسر کشور ضمن گرامیداشت روز جهانی قدس فریاد مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا سر دادند:

ماسال:

به گزارش ۸دی به نقل از ماسال نیوز؛ مردم ماسال همزمان و همراه با سایر نقاط کشور و جهان در راهپیمایی روز قدس شرکت کردند.

این مراسم از جلوی سپاه ناحیه ماسال آغاز و در مسجد جامع ماسال با قرائت قطعنامه به پایان رسید.

فومن:

خشکیبیجار رشت:

به گزارش ۸دی به نقل از خوبان، مردم روزه دار و ولایت مدار  بخش خشکبیجار امسال نیز همزمان با مردم سراسر ایران ، با حضور خود در راهپیمایی روز جهانی قدس، با سر دادن شعار مرگ بر اسرائیل،مرگ بر امریکا،مرگ بر استکبار خشم، انزجار و نفرت همیشگی خود از یاوه گویی رژیم غاصب اسرائیل، آمریکای خونخوار و جنایتکار و هم پیمانان آنان اعلام داشتند.

در این راهپیمایی باشکوه اقشار مختلف مردم، نظامیان، روحانیون، بازاریان، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران حضور داشتند.

در پایان نیز قطعنامه راهپیمایی روز جهانی قدس قرائت و مفاد آن با تکبیر مردم و آرزوی نابودی اسرائیل غاصب مورد تاکید قرار گرفت.

بره سر خورگام رودبار:

رودسر:

به گزارش ۸دی، مردم رودسر نیز همزمان با سراسر کشور روز جهانی قدس را گرامی داشتند. در حاشیه مراسم راهپیمایی روز قدس شهر رودسر، امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیای ارتش جمهوری اسلامی ایران در گفتگو با خبرنگار هشت دی در رودسر درباره میزان آمادگی این نهاد در خصوص تهدیدات احتمالی دشمن اظهار داشت: پدافند هوایی همیشه بیدار و همیشه هوشیار است و تمام عبورها از حریم هوایی کشور باید سالم و با مجوز صورت بگیرد.

وی افزود: اگر عبوری از آسمان هوایی کشور بدون مجوز بوده است یا آن را نشانده ایم و یا ساقط کرده ایم.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیای ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به حمله موشکی سپاه به داعش در سوریه گفت: این حمله موشکی یک پیام کوچک بود و اگر اینها می خواهند جمهوری اسلامی را آزمایش کنند آزمایش سختی برای آنها خواهد بود.

وی درباره برنامه آتی پدافند هوایی کشور برای تقویت بنیه دفاعی نیز اظهار کرد: انشاء الله ۳۷۰۰ نقطه ما را به ۵۰۰۰ هزار نقطه دفاعی خواهیم رساند و این قابل تحقق است.

خاله سرای ۵۷ اسالم:

رشت:

لیسار تالش:

شاندرمن:

خطبه سرای تالش:

به گزارش ۸دی، مردم شیعه و سنی روستای خطبه سرای بخش کرگان‌رود تالش از ساعت ۹:۳۰ صبح امروز در دفاع از کودکان مظلوم فلسطین و آرمان قدس شریف راهپیمایی کردند:

 

این گزارش تکمیل می شود ….

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه