عضو شورای اسلامی شهر رشت:

مخالف با اجرای پروژه آرامستان شهرداری رشت

عضو شورای اسلامی شهر رشت گفت:در شرایطی که پرسنل شهرداری رشت حقوق ماههای گذشته خود را کاملا دریافت نکرده اند اجرای پروژه ۳۳ میلیارد تومانی همسطح سازی آرامستان شهرداری رشت ضرورتی ندارد.

مخالف با اجرای پروژه آرامستان شهرداری رشت

به گزارش ۸دی، محمد حسین واثق کارگرنیا عصر امروز در جمع اعضای شورای رشت اظهار داشت: پروژه همسطح سازی آرامستان شهرداری رشت در سال گذشته مطرح و در بودجه قرار گرفت.

وی افزود: شرکت آباد اندیش در مناقصه این پروژه برنده و بعد از انجام مطالعات اولیه مبلغ ۴۴ میلیارد تومان برای این پروژه برآورد شد.

کارگرنیا با بیان اینکه در کمیسیون مناقصه به مبلغ پیش بینی شده ایراداتی گرفته شد تصریح کرد: ایرادات مطروحه پیرامون مبلغ برآورد شده به تیم کارشناسی ارائه شد و پس از بررسی مجدد مبلغ برآورد شده جدید ۳۳ میلیارد تومان اعلام شد.

عضو شورای اسلامی شهر رشت با اعلام اینکه اجرای پروژه همسطح سازی آرامستان شهرداری رشت حدود هشت ماه قبل آغازشده است گفت: دیوارگذاری و ساخت ساختمان اداری مربوط به این پروژه آغاز و حدود پانصد میلیون تومان نیز تاکنون بر اساس تعهدات به شرکت مجری طرح پرداخت شده است.

وی ادامه داد: مجری این طرح معاون فنی و امور زیرساختهای شهرداری رشت می باشد و سازمان آرامستانهای شهرداری در اجرای آن نقشی ندارد.

عضو شورای اسلامی شهر رشت با اعلام اینکه متاسفانه مشکلات متعددی در سطح شهر وجود دارد تصریح کرد: بعقیده بنده پروژه های اولویت دار در سطح شهر رشت وجود دارد و اجرای همسطح سازی آرامستان در شرایط نامساعد مالی حاکم بر شهرداری رشت ضرورتی ندارد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
ناشناس
از وقتی منفذ های دیوار تازه آباد را کاملا با بتن پوشاندید خانواده ها دیگر برای رفتن بر سر مزار عزیزان خود به تنهایی در ایام هفته بجز عصر ۵شنبه احساس امنیت نمیکنند قبلا چون از سر خیابان دید کافی وجود داشت خانمها به تنهایی وارد قبرستان میشدند و حتی ماشین های پارک شده جلوی قبرستان دید کافی داشت روبروی تازه آباد هم که ساختمان مسکونی بلند وجود ندارد که به علت منظره آن را مخفی کرده باشید
در حاشیه