امام جمعه‌ی موقت رشت:

آقای روحانی! شما بسیار قول دادید اما اینبار فرق می کند، مردم ما اهل درک و سواد هستند

امام جمعه موقت رشت گفت: آقای روحانی! شما بسیار قول دادید اما اینبار فرق می کند، مردم ما اهل درک و سواد هستند، از شما می‌خواهیم اشتغال جوان ها و اقتصاد مقاومتی را در نظر بگیرید.

آقای روحانی! شما بسیار قول دادید اما اینبار فرق می کند، مردم ما اهل درک و سواد هستند

به گزارش هشت دی، حجت الاسلام یوسف صدیق عربانی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر رشت پس از دعوت همگان به تقوای الهی با بیان اینکه ماه رمضان گناهها را می سوزاند اظهار داشت: ما باید خود را برای این ماه آماده کنیم وگرنه این نسیم ماه رمضان همینگونه برای ما نمی وزد.

وی ماه رمضان را دارای سه ویژگی برکت، مغفرت و رحمت دانست و خاطر نشان کرد: افرادی که بیمار هستند روزه بر آنها حرام است، اگر روزه باعث ضرر باشد بر کسی واجب نیست، اما سحرها را از یاد نبرید که برکات ویژه ای به همراه دارد.

خطیب جمعه شهر رشت با اشاره به اینکه ماه رمضان برترین ماه خداست گفت: خدا خود فرموده است که یکی از ویژگی های این ماه بخشش بندگان است و همه به سفره اطعام خدا دعوت شده اند.

عربانی با اشاره به اینکه فرصت ها مانند ابر می گذرند افزود: مولا علی(ع) فرموده اند اگر فرصت را ضایع کنید غصه دار می شوید، باید از هر فرصتی در این ماه پربرکت استفاده کنیم.

امام جمعه موقت شهر رشت با اشاره به روایتی از نبی مکرم اسلام اظهار کرد: عبادت ۱۰ قسمت دارد که ۹ قسمت عبادت کسب روزی حلال است، مسئولین باید به کشاورزان کمک کنند و به آنها امکانات بیشتری بدهند.

وی با اشاره به حضور گسترده مردم در انتخابات گفت: مردم در این انتخابات وجب به وجب این کشور را متعلق به خود دانستند و ثابت کردند فریب هیچ قدرتی را نمی خورند، این ملت با رهبری خود و شهدا پیمان از جان گذشتگی بستند.

خطیب جمعه شهر رشت با تبریک پیروزی انتخابات به مقام معظم رهبری و رئیس جمهور منتخب گفت: از همه کسانی که زحمت کشیدند تا مردم پای صندوق های رای بیایند سپاسگزارم.

عربانی ضمن گرامیداشت پیروزی رزمندگان اسلام در فتح خرمشهر اظهار کرد: مرحبا بر همت عزیزانی که اجازه نداند ذره ای از خاک ایران به دست دشمنان بیفتد.

امام جمعه موقت شهر رشت با اشاره به اینکه در آمریکا ۵۵ درصد از مردم رای دادند افزود: آرای مردم ایران مثال زدنی بود، دشمن متحیر شد که با ایران چه کند، مردم با حضور ۴۱ میلیونی بر دهان دشمنان کوبیدند.

وی با اشاره به اینکه مردم برای نظام رای دادند گفت: آقای روحانی! شما بسیار قول دادید اما اینبار فرق می کند، مردم ما اهل درک و سواد هستند، از شما می خواهیم اشتغال جوان ها و اقتصاد مقاومتی را در نظر بگیرید.

خطیب جمعه شهر رشت با اشاره به اینکه اقتصاد مقاومتی جلوی ریخت و پاش ها را می گیرد گفت: از زیاده روی بپرهیزید از پر مصرفی بپرهیزید اموال مسلمانان نباید متحمل ضرر باشد.

عربانی با بیان اینکه دولت نباید مردم را رها کند اظهار کرد: این دولت با مردم است که می ماند، دولت همانطور که گفته است جوانترها را به کار خواهد گرفت باید برای مشکلات کشور راه حل داشته باشد.

امام جمعه موقت شهر رشت با اشاره به سفر مضحک رئیس جمهور آمریکا به عربستان گفت: وی در عربستان که کشوری متحجر است ایران را تروریست می خواند، آنوقت ترامپ می گوید عربستان گاو شیرده ماست!

وی با ابراز تاسف برای عربستان افزود: اینها دست به خون مسلمانان می زنند و فریب دشمنان را خورده اند، لعنت خدا بر آنها باد، بدانید که ما سپاه مقتدر داریم؛ اگر بخواهید غلطی علیه ایران کنید سیلی محکمی به شما می زنیم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه