فرمانده سپاه قدس گیلان در مراسم صبگاه مشترک گیلان:

رزمندگان اسلام با دست خالی خرمشهر را آزاد کردند / تقدیم ۲۴۲ شهید از گیلان در عملیات آزادسازی خرمشهر

فرمانده سپاه قدس گیلان تعداد شهدای گیلانی عملیات آزادسازی خرمشهر را ۲۴۲ نفر عنوان کرد و گفت: با وجود فاصله زیاد بین گیلان و خرمشهر، غیرت جوانان گیلانی آنها را به عملیات آزادسازی خرمشهر کشاند.

رزمندگان اسلام با دست خالی خرمشهر را آزاد کردند / تقدیم ۲۴۲ شهید از گیلان در عملیات آزادسازی خرمشهر

به گزارش هشت دی سردار محمد عبدالله پور  صبح امروز در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح به مناسبت سوم خرداد اظهار داشت: خرمشهر یکی از بنادر تجاری مهم کشور بود که چندین بار توسط دشمنان اشغال شد.

وی افزود: در طی هشت سال دفاع مقدس نیروهای مسلح دریایی و سپاه و بسیجیان با دست خالی خرمشهر را از عراق پس گرفتند.

فرمانده سپاه قدس گیلان  با بیان اینکه رمز عملیات الی بیت المقدس یا زهرا بود گفت: آیت الله مشکینی و شهید محراب آیت الله صدوقی این رمز را از پشت بیسیم  به رزمندگان گفتند.

عبدالله پور تعداد شهدای گیلانی را در این عملیات را ۲۴۲ نفر عنوان و اظهار کرد: با اینکه ما فاصله زیادی از خرمشهر داشتیم اما غیرت جوانان گیلان نشان داد برای پاسداری از این مملکت حاضرند در این عملیات شرکت کنند.

وی با بیان اینکه رزمندگان ۲۴ روز در گرمای طاقت فرسای خوزستان یک. نفس جنگیدند خاطر نشان کرد: این امنیت و آرامشی که امروز در کشور وجود دارد را مدیون خون این شهدا هستیم.

فرمانده سپاه قدس گیلان تعداد اسرای عراقی را در این عملیات ۱۶۰۰۰ نفر اعلام کرد و گفت: امروز قدرت ما به حدی رسیده است که هیچ قدرت نظامی جرات تعرض به خاک کشور را ندارد.

عبدالله پور با اشاره به اینکه روز سوم خرداد روز مقاومت است افزود: پس از فتح خرمشهر تمام قدرت های نظامی منطقه تسلیم اراده ما شدند، باید به شهدا قول دهیم با صلابت راهشان را ادامه می دهیم.

وی با بیان اینکه دشمن در صدد ضربه زدن به اعتقادات و ارزشهای اسلامی ماست یادآور شد: دشمن فهمیده است از طریق توان نظامی نمی تواند بر ما تسلط پیدا کند.

فرمانده سپاه قدس گیلان راه موفقیت کشور را در گوش سپردن به فرمایشات رهبری دانست و تصریح کرد: رهبر انقلاب تاکید بر افزایش و تقویت ایمان دارند و اگر گوش به فرمان ولایت داشته باشیم آینده روشنی در مسیر دین و اسلام خواهیم داشت.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه