مدیر حج و زیارت گیلان:

اولویت‌های جدید حج تمتع برای استان گیلان اعلام شد

با اعلام اولویت‌ های جدید حج تمتع، متقاضیان می‌توانند از شنبه مورخ ۳۰ اردیبهشت برای ثبت‌نام اقدام نمایند.

اولویت‌های جدید حج تمتع برای استان گیلان اعلام شد

به گزارش ۸دی، مدیر حج و زیارت استان گیلان گفت: با اعلام اولویت‌های جدید حج تمتع، متقاضیانی که تا ۳۰ آبان ماه ۸۵ ودیعه گذاری نموده اند و کسانی که به هر دلیلی تاکنون نتوانسته‌اند در کاروان های حج تمتع ثبت‌نام کنند، می‌توانند از شنبه مورخ ۳۰ اردیبهشت برای ثبت‌نام اقدام نمایند.

حسن فعال اظهار داشت: تمام دارندگان اسناد ودیعه گذاری حج تمتع تا ۳۰ آبان ماه ۸۵ می‌توانند با مراجعه به سامانه رزرو حج تمتع (https://haj96.haj.ir) و یا به دفاتر زیارتی محل ثبت‌نام کاروان‌ها نسبت به ثبت‌نام در کاروان‌ها برای تکمیل ظرفیت باقیمانده، ثبت‌نام اقدام نمایند.

مدیر حج زیارت استان خاطر نشان کرد: طبق توافق به‌عمل‌آمده با سازمان حج و زیارت، امسال ۷۹۵ زائر از استان در قالب ۶ کاروان به حج تمتع اعزام خواهند شد.

فعال در انتها با اشاره به اینکه زائرین حج تمتع باید در سال جاری مبلغی بین ۱۱ میلیون ۵۷۵ هزار و ۷۰۰ تومان و ۱۳ میلیون و ۵ هزار تومان جهت هزینه سفر پرداخت کنند بیان داشت: با رایزنی‌های صورت گرفته از سوی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت با بانک ملی مقرر شد ۱ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان از سرجمع هزینه زائران دارای ودیعه کسر گردد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه