در نشست با اصحاب رسانه؛

اظهار نظر عجیب فرماندار دولت تدبیر در گیلان: ساخت کانال تلگرامی همچون ستاد است و نیاز به مجوز دارد!

فرماندار صومعه سرا با اشاره به رصد کانال های تلگرامی نامزدهای انتخابات شورا گفت: ساخت کانال همچون ستاد است و نیاز به مجوز دارد.

اظهار نظر عجیب فرماندار دولت تدبیر در گیلان: ساخت کانال تلگرامی همچون ستاد است و نیاز به مجوز دارد!

به گزارش ۸دی، به نقل از واران خبر، علی فتح اللهی دیروز در نشست با اصحاب رسانه صومعه سرا با بیان اینکه مهمترین رویداد تعیین کننده سرنوشت کشورها انتخابات است، اظهار داشت: غرور هر کشور با حضور حداکثری مردم در انتخابات مشخص می شود.

 

وی با بیان اینکه به هر میزان مشارکت مردم در انتخابات افزایش یابد مقبولیت نظام بالا می رود، افزود: حضور حداکثری در انتخابات اثرات خود را در آینده نشان می دهد.

 

فرماندار صومعه سرا با اشاره به اینکه انتخابات امسال از اهمیت بالایی برخوردار است، گفت: یک رأی هیچگاه یک رای محسوب نمی شود بلکه یک اندیشه وتفکر است که در سرنوشت جامعه اثرگذار است.

 

فتح اللهی با اشاره به اینکه نظام و حکومت برا ی برگزاری انتخابات میلیاردها تومان هزینه می کند زیرا رای و نظر مردم برایش مهم است، تصریح کرد: مردم نباید فضا را برای سوء استفاده گران باز بگذارند بلکه باید به کسی رای دهند که به رشد و شکوفایی کشور کمک کنند.

 

وی با اشاره به رصد کانال های تلگرامی نامزدهای انتخاباتی شوراهای اسلامی شهر و روستای صومعه سرا،  خاطرنشان کرد: ساخت کانال همچون ستاد است و نیاز به مجوز دارد.

 

فرماندار صومعه سرا با بیان اینکه در اغاز ثبت نام از شوراهای شهر و  وستا در صومعه سرا یک هزار و نه نفر ثبت نام کردند که یک نفر انصراف داد، اظهار داشت: در ۳ شهر صومعه سرا، تولمشهر و گوراب زرمیخ ۸۸ نفر و در کل روستاها ۹۲۰نفر ثبت نام کردند.

 

فتح اللهی با بیان اینکه ۲۱۲ شعبه اخذ رای در صومعه سرا آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات را دارند،افزود: خدود ۳ هزار نفر از عوامل اجرایی برگزاری انتخابات شهرستان هستند.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه