دبیر جبهه فرهنگی انقلاب گیلان:

فتنه ۸۸ فتنه جملیه اصحاب قدرت‌طلب و انقلابیون خسته بود/ فتنه امروز کارآمدی نظام اسلامی را هدف گرفته

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب گیلان گفت: فتنه ۸۸ فتنه جملیه اصحاب قدرت‌طلب و انقلابیون خسته بود که با حضور مردم خاموش شد.

فتنه ۸۸ فتنه جملیه اصحاب قدرت‌طلب و انقلابیون خسته بود/ فتنه امروز کارآمدی نظام اسلامی را هدف گرفته

به گزارش ۸دی، به نقل از لنگر خبر، دبیر جبهه فرهنگی انقلاب گیلان در همایش جمعی از فعالین فرهنگی شهرستان لنگرود که در چمخاله برگزار شد، اظهار کرد: برای استمرار کلمه حق و توحید در طول تاریخ باید عمارها در میدان حاضر باشند.

 

وی گفت: تثبیت و استقرار کلمه توحید، راه رسیدن به یک تمدن نوین و بنیان نهادن ساختار اجتماعی بر اساس مبانی توحیدی است.

 

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سعید مهدوی بابیان اینکه در زمان تأسیس جامعه توحیدی فداکاری‌ها راحت‌تر است، گفت: هنگامی‌که مرحله تثبیت رسید چون نظام مبتلابه نفاق و نفوذ شیاطین می‌شود، جامعه توحیدی با فتنه‌های جدی مواجه می‌شود.

 

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب گیلان تصریح کرد: رسول خدا برای تأسیس جامعه توحیدی زحمت بسیار کشید اما در هنگام تثبیت و تأویل قرآن، حضرت علی (علی علیه‌السلام) بیشترین سختی را تحمل کرد.

 

مهدوی عنوان کرد: در نظام اسلامی چهره جبهه کفر مشخص و خباثتش هویداست و مبارزه برای یک مسلمان و اهل جبهه حق راحت‌تر انجام می‌شود ولی باید توجه داشت که تثبیت نظام اسلامی با پرده عوض کردن نفاق روبروست و در این حالت انگیزه مجاهدانه اهل حق را به‌راحتی نمی‌توان برانگیخت.

 

وی با تأکید بر اینکه جنگ نرم از این مرحله در جامعه توحیدی آغاز می‌شود، افزود: در جهاد کبیر نه‌تنها باید با کفر مقابله کرد بلکه باید به‌هیچ‌وجه زیر طاعت کفر نرفت از طرف دیگر باید توجه داشت که جبهه کفر هیچ‌گاه اجازه نمی‌دهد جبهه اهل حق به تمدن اسلامی خود دست پیدا کند.

 

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب گیلان، فتنه ۸۸ را یکی از توطئه‌های جبهه کفر برای مبارزه با جبهه اهل حق دانست و گفت: فتنه ۸۸ فتنه جملیه اصحاب قدرت‌طلب و انقلابیون خسته بود که با حضور مردم خاموش شد.

 

مهدوی با اشاره به اینکه شکل فتنه در دوران کنونی عوض‌شده است، اظهار کرد: خطرناک‌ترین نوع فتنه، فتنه فرهنگی است که امروز با آن مواجه هستیم که امروز در حوزه مدیریت جامعه است و کارآمدی نظام اسلامی را هدف گرفته است.

 

وی بابیان اینکه در فتنه فرهنگی عمارهای فرهنگی باید به میدان بیایند، گفت: جشنواره عمار از مهم‌ترین عرصه‌های مبارزه با فتنه فرهنگی است تا مدیریت نفوذ یافته در انقلابیون وامانده را که به دنبال القای یاس در مردم هستند را خنثی کند.

 

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب گیلان بابیان اینکه عمارهای فرهنگی می‌خواهند صدایشان جهانی شود نه اینکه در عرصه جهانی دشمن هضم شوند، اظهار کرد: فتنه امروز با اردوکشی خیابانی حرف خود را به کرسی نمی‌نشاند بلکه امنیت اخلاقی، هویت بخشی و امنیت سیاسی و اجتماعی و باورهایمان را نشانه گرفته است.

 

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه