فرماندهی انتظامی انزلی خبر داد؛

یک باند کلاهبرداری در انزلی به دام افتاد

فرمانده انتظامی بندر انزلی از دستگیری اعضای یک باند با ۱۵ فقره کلاهبرداری در این شهرستان خبر داد.

یک باند کلاهبرداری در انزلی به دام افتاد

به گزارش ۸دی، سرهنگ هرمز عشقی  عصر امروز در گفت و گو با خبرنگاران، با بیان این خبر اظهار داشت: در پی دریافت اخبار مبنی بر وقوع چند فقره کلاهبرداری از مسافران و گردشگران  موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در تحقیقات اولیه مشخص شد اعضای یک باند کلاهبرداری، با اغفال مسافرانی که خواستار دریافت ویلا بودند اقدام به اخذ وجه نموده و در یک فرصت مناسب اقدام به فرار می کردند،  اظهار داشت: پلیس با بررسی های فنی موفق به شناسایی اعضای این باند شد.

وی با اشاره به اینکه ۴ عضو ۲۷، ۲۴، ۲۵ و ۲۲ ساله این باند با عملیات غافلگیرکننده پلیس دستگیر شدند، تصریح کرد: متهمان در بازرسی های فنی پلیس به ۱۵ فقره کلاهبرداری به همین شیوه اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی بندرانزلی با تاکید بر اینکه متهمان با تشکیل پرونده به مقام قضایی معرفی و جهت تکمیل تحقیقات در اختیار پلیس آگاهی هستند از از مسافران خواست به مراکز معتبر خانه و کاشانه و کمپ های اسکان مسافران که زیر نظر سازمان های گردشگری و شهرداری هاست مراجعه نمایند و در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند .

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه