با ثبت‌نام در ستاد انتخابات کشور صورت گرفت؛

کاندیداتوری یک شهروند انزلی در انتخابات ریاست جمهوری

یکی از شهروندان انزلی با ثبت‌نام در ستاد انتخابات کشور کاندیدای ریاست جمهوری شد.

کاندیداتوری یک شهروند انزلی در انتخابات ریاست جمهوری

به گزارش ۸دی، احمد جعفری یکی از شهروندان این شهر و فرزند شهید امروز با حضور در ستاد انتخابات کشور اقدام به ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری کرد، وی هدف از کاندیداتوری خود را گرفتن انتقام شهدای منا از آل‌سعود عنوان و اظهار کرد: باید برای هر کدام از خانه‌های تل‌آویو یک موشک داشته باشیم و اگر تایید شوم ۲۴ میلیون رأی دارم و رقیبم روحانی و کابینه‌ام محرمانه است.

وی ادامه داد: هدف از شرکت در انتخابات ریاست جمهوری احساس تکلیف بوده و به تمام دنیا اعلام می‌کنم که در جمهوری اسلامی دموکراسی بوده و اگر صلاحیتم توسط شورای نگهبان تایید شود برنامه‌هایی دارم که بعدا اعلام می‌کنم.

این شهروند انزلی اولویت نخست خود را با توجه به شرایط حساس منطقه و صلاحدید رهبری موشکباران صهیونیسم و ریاض ذکر کرد و گفت: اگر رئیس جمهور شوم بودجه موشکی را چنان تقویت می‌کنم که برای هر ۱۰ متر از خاک رژیم صهیونیستی یک موشک عماد تولید شود و با ترامپ برخورد سخن و خشن خواهم داشت.

وی حمایت نظامی از بشار اسد را جزو برنامه‌های مهم خود بیان کرد و افزود: اگر رئیس جمهور شوم از هیچ کاندیدایی حمایت نمی‌کنم اما اگر لازم باشد به نفع رئیسی کنار می‌روم و پای‌بند قانون هستم و از راه دور پیشانی رهبر فرزانه‌ام را می‌بوسم.

منبع: خبرگزاری فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه