جوان ترین و مسن ترین داوطلبین شوراها در گیلان چه کسانی بودند؟

خزر: سید افشین آژگان زادگان که با بیست و پنج سال سن در حوزه ی انتخابی شهر تالش در انتخابات ثبت نام نمود را می توان جوان ترین کاندیدای انتخابات شوراها در گیلان نامید.

جوان ترین و مسن ترین داوطلبین شوراها در گیلان چه کسانی بودند؟

به گزارش ۸دی، به نقل از خزر، پایان مهلت نام نویسی در انتخابات شوراهای شهر و روستا آمارهایی همچون تعداد ثبت نام بانوان در انتخابات شوراهای شهر و روستا و… منتشر شد.

اگرچه حال و هوای پنجمین دوره ی انتخابات شوراهای شهر و روستا حال و هوایی جوانانه تر به خود گرفته است، اما در گوشه و کنار نیز می توان به پیرمردان و پیر زنانی نگاه کرد که هنوز به حضور جوانان و در دست گرفتن امور توسط آنان بی اعتمادند.

حال با گذشت دو روز از پایان زمان ثبت نام انتخابات پنجمین دوره ی شوراهای شهر و روستا، به بررسی جوان ترین و مسن ترین ثبت نام کننده در انتخابات خواهیم پرداخت.

درحالی که رئیس ستاد انتخابات کشور جوان ترین داوطلب این دوره از انتخابات ۲۵ سال داشته و مسن‌ترین فرد ثبت نام کننده نیز ۱۰۱ سال سن داشت که با همسرش اقدام به ثبت نام کرد، در گیلان نیز اتفاقات جالبی در این خصوص رخ داده است که به آن می پردازیم.

سید افشین آژگان زادگان که با بیست و پنج سال و هشت ماه و نه روز (در زمان ثبت نام) در حوزه ی انتخابی شهر تالش در انتخابات ثبت نام نمود را می توان جوان ترین کاندیدای انتخابات شوراهای شهر و روستا در گیلان نامید و در مقابل رجب علی هاتم زاده ازخشکنودهان بالا از روستاهای توابع فومن با  ۹۱ سال سن را به عنوان پیرترین داوطلب پنجمین دوره ی انتخابات شوراهای شهر و روستا عنوان داشت.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه