همراه با انتخابات؛

اسامی ثبت نام کنندگان ششمین روز نام نویسی برای انتخابات شوراهای شهرهای گیلان / ثبت نام ۱۰ هزار نفر برای انتخابات شوراها در استان

رئیس ستاد انتخابات گیلان گفت: تعداد داوطلبان شرکت در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در گیلان به ۹هزار و ۸۰۰ نفر رسید.

اسامی ثبت نام کنندگان ششمین روز نام نویسی برای انتخابات شوراهای شهرهای گیلان / ثبت نام ۱۰ هزار نفر برای انتخابات شوراها در استان

به گزارش ۸دی، محمد احمدی پور عصر امروز در نشست خبرنگاران اظهار داشت: ۲ هزار و ۹۶۵ نفر تا ساعت ۱۸ امروز  برای شرکت در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ثبت نام کردند.

وی افزود: از این تعداد ۳۷۶نفر داوطلب شوراهای اسلامی  شهر و ۲هزار و ۵۹۸  نفر داوطلب شوراهای اسلامی روستاها هستند

رئیس ستاد انتخابات گیلان ادامه داد: از مجموع داوطلبان روز شنبه  (تاساعت ۱۸) ۲۰۴ نفر زن و ۲هزارو ۷۶۱نفر مرد هستند.

وی افزود: با ثبت نام شدگان امروز تعداد داوطلبان شرکت در انتخابات  شوراهای اسلامی شهر و روستا در گیلان  به ۹هزار و ۸۰۰ نفر رسید.

رئیس ستاد انتخابات گیلان اظهار کرد: آمار روز ششم هنوز قطعی نشده است و نام نویسی در فرمانداری ها و بخشداری های استان ادامه دارد.

 احمدی پور با تاکید بر اینکه از داوطلبان تقاضا داریم ثبت نام را برای ساعت پایانی نگذارند گفت: فرمانداری ها و بخشداریها تا ساعت ۲۴ امروز و فردا ثبت نام انجام می دهند و درب فرمانداری ها و بخشداری ها تا زمانیکه داوطلبان برای ثبت نام مراجعه می کنند؛ باز است.

رئیس ستاد انتخابات گیلان ادامه داد: برابر اطلاعیه ستاد انتخابات کشور داوطلبان ثبت نام شوراها،‌ نگران نداشتن گواهی عدم سوء‌ پیشینه نباشند و تکمیل فرم خود اظهاری در محل فرمانداری یا بخشداری برای ثبت نام کافی است.

وی افزود: تا کنون در روز ششم نام نویسی شهرستانهای رشت ،رودسر ،لاهیجان ، تالش  و لنگرود  بیشترین ثبت نام ها را داشتند.

 گفتنی است نام نویسی از داوطلبان شرکت در انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با سراسر کشور از ساعت هشت صبح روز (دوشنبه) در فرمانداری ها و بخشداری های  گیلان آغاز شد و فردا یکشنبه ششم فروردین ۹۶ ادامه خواهد داشت.

بر اساس اعلام ستاد انتخابات استان گیلان  داوطلبان نمایندگی انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا می توانند با در دست داشتن اصل شناسنامه عکس دار و ۲ نسخه تصویر کلیه صفحات آن، اصل کارت ملی و تصویر آن، اصل کارت پایان خدمت نظام وظیفه یا کارت معافیت دائم برای مردان یا مدرکی دال بر مشخص بودن وضعیت خدمت وظیفه عمومی طبق ماده ۱۰ قانون نظام وظیفه عمومی و تصویر آن، چهار قطعه عکس جدید ۴ × ۳ و ارایه اصل و یک نسخه تصویر مدرک تحصیلی معتبر، اصل و تصویر گواهی پذیرش استعفا از سمت یا شغل برای مشمولان ماده ۲۸ قانون، اصل و تصویر مدرک معتبر ایثارگری جانبازان، آزادگان و فرزندان شهدا برای برخورداری از امتیاز یک مقطع تحصیلی بالاتر و اصل گواهی عدم سوءپیشینه که از تاریخ صدور آن بیش از سه ماه نگذشته باشد به فرمانداری ها و بخشداری ها مراجعه کنند.

ارایه مدرک تحصیلی معتبر فوق دیپلم یا معادل آن برای داوطلبان شورای شهرهای تا ۲۰ هزار نفر جمعیت و ارایه اصل و یک نسخه تصویر مدرک لیسانس یا معادل آن برای داوطلبان شورای شهرهای بالای ۲۰ هزار نفر جمعیت و دارا بودن سواد خواندن و نوشتن برای داوطلبان شورای روستاهای تا ۲۰۰ خانوار جمعیت و ارائه اصل و یک نسخه تصویر مدرک تحصیلی دیپلم برای داوطلبان شورای روستاهای بالای ۲۰۰ خانوار الزامی است.

همچنین داوطلبانی که در دوره های قبل عضو شورا بوده اند به شرطی که در همان محل نامزد عضویت در شورا باشند از شرط مدرک معافند.

ستاد انتخابات گیلان اعلام کرده است  داوطلبانی که در دفاتر پیش خوان دولت پیش ثبت نام کرده اند حتما باید  هنگام نام نویسی نهایی علاوه بر به همراه داشتن مدارک لازم کد رهگیری پیش ثبت نام را باید همراه داشته باشند.

…..

شفت؛

فرماندار شفت خبر داد؛

ثبت نام ۳۷۵ نفر در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستاهای شفت و احمدسرگوراب

تعداد ۳۷۵ نفر تا ظهر شنبه برای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان شفت ثبت نام کرده اند.

به گزارش ۸دی، محمدرضا محسنی فرماندار شفت با اشاره به اینکه ۳۷۵ نفر تاکنون جهت حضور در پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در این شهرستان ثبت نام کرده اند اظهار داشت: از مجموع این افراد ۱۷۷ نفر در بخش مرکزی ، ۱۸۰ نفر در بخش احمد سرگوراب ، ۱۰ نفر در شهر شفت و ۸ نفر در شهر احمدسرگوراب ثبت نام نموده اند. وی افزود: از این تعداد ۱۱ نفر از بانوان شهرستان می باشند.

وی در ادامه از تمام کسانی که در پیشخوان های دولت اقدام به ثبت نام اولیه نموده اند خواست که در اسرع وقت به فرمانداری و بخشداری های تابعه جهت ثبت نام نهایی مراجعه کنند.

محسنی همچنین از تمام کسانی که در خود توانمندی خدمت به مردم را احساس می کنند خواست که در مدت زمان باقی مانده اقدام به ثبت نام نموده و این امر را به آخرین ساعات موکول نکنند.

شایان ذکر است که آخرین مهلت جهت ثبت نام در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا روزیکشنبه مورخ ۹۶/۱/۶ می باشد و مدت زمان ثبت نام در انتخابات به هیچ عنوان قابل تمدید نمی باشد.

….

رضوانشهر؛

فرماندار رضوانشهر خبر داد؛

ثبت نام ۴۴۲ نفر داوطلب عضویت در شورهای اسلامی شهر و روستا های شهرستان رضوانشهر

به گزارش ۸دی، عسکر حسنی پور فرماندار و رئیس هیأت اجرایی انتخابات شهرستان اظهار داشت: تا صبح روز جاری تاکنون، تعداد ۴۴۲ نفر داوطلب پنجمین دوره شوراهای اسلامی در شهرها و روستاهای شهرستان رضوانشهر ثبت نام نموده اند.

وی افزود: از این تعداد ۳۴  نفر در حوزه شهری  ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد شهر رضوانشهر ۱۸ نفر ، پره سر ۱۶ نفر  نام نویسی شدند. از مجموع ثبت نام شدگان درحوزه شهری ۴ نفر خانم و مابقی آقایان هستند.

حسنی پور ادامه داد: ۴۰۸ داوطلب شوراهای اسلامی در روستاها ثبت نام کرده اند که از این تعداد  ۱۹۸ نفر بخش مرکزی و  ۲۱۰ نفر بخش پره سر نام نویسی کرده اند. از مجموع ثبت نام شدگان در حوزه روستایی ۱۲ نفر خانم و مابقی آقایان هستند.

رئیس هیأت اجرایی انتخابات شهرستان رضوانشهر با بیان اینکه یک روز تا پایان ثبت نام شوراهای اسلامی شهر و روستاها باقی مانده است، گفت: نامزدهای انتخاباتی هر چه سریع تر جهت ثبت نام به ستاد انتخابات شهرستان مستقر در فرمانداری و بخشداری ها مراجعه کنند و از موکول نمودن ثبت نام به روز های پایانی خوداری نمایند .

لازم به ذکر است نام نویسی از داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در فرمانداری و بخشداری های تابعه شهرستان تا پایان وقت ثبت نام یکشنبه ۶ فروردین ادامه دارد .

….

رشت؛

ثبت نام برخی از چهره های مطرح برای شورای پنجم شهر رشت

به گزارش ۸دی، در طی روزهای گذشته محمدتقی نظری، محمدحسین واثق کارگرنیا (عضو فعلی شورای شهر رشت)، محمد محمودیان، سعادتمند داودی(فرماندار سابق انزلی)، مجید رجبی ویسرودی (عضو فعلی شورای شهر رشت)، سیدرضا علوی زمیدانی(مدیر روابط عمومی فرودگاه رشت)، خدیجه گلین مقدم و … به عنوان نامزد پنجمین دوره انتخابات شورای شهر رشت ثبت نام کرده بودند روز گذشته نیز ابراهیم محبی (عضو فعلی شورای شهر ماسال و نماینده استان گیلان در شورای عالی استانها)، غلامرضا خاکسار (شهردار اسبق رشت)، حجت جذب (عضو فعلی شورای شهر رشت)، مهران شفق پور رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام گیلان و خسرو قربانی از وکلای دادگستری به عنوان نامزد انتخابات شورای شهر در پنجمین دوره این شورا ثبت نام کردند.

….

ماسال؛

تا عصر شنبه؛

۲۹ نفر تاکنون برای شورای شهر ماسال و شاندرمن نام نویسی کردند + اسامی

بنا بر اطلاعات ارسالی از سوی نامزدها و بررسی میدانی خبرنگاران ماسال نیوز تا کنون ۱۷ نفر برای شورای شهر ماسال و ۱۲ نفر برای شورای شهر شاندرمن نام نویسی کرده اند.

به گزارش ۸دی به نقل از ماسال نیوز، اسامی تعدادی از ثبت نام کنندگان در انتخابات شورای شهر ماسال و شاندرمن تا عصر روز شنبه مشخص شد.

بر اساس اطلاعات ارسالی از سوی نامزدها و تحقیقات میدانی خبرنگاران تاکنون ۱۷ نفر برای شورای شهر ماسال و ۱۱ نفر برای شورای شهر شاندرمن نام نویسی کرده اند. نام نویسی از نامزدها امروز و فردا تا ساعت ۲۴ ادامه خواهد داشت.
بر این اساس اسامی ثبت نام کنندگان در انتخابات شورای شهر ماسال و شاندرمن به شرح زیر است:

ماسال:

۱٫ ابراهیم رمضانی
۲٫ بهمن فتحی
۳٫ مهدی جمالی فرد
۴٫ مسعود محمدی
۵٫ میلاد کدیور
۶٫ علیرضا (حامد) عباسی
۷٫ شهروز رضوی
۸٫ بابک جوادی
۹٫ محمد کاظمی
۱۰٫ نادر حبیبی
۱۱٫ داوود شفیع پور
۱۲٫ مصطفی نظری
۱۳٫ شاهین استوار
۱۴٫ مجید زارع
۱۵- پژمان یعقوبی
۱۶- حسین قاسمی
۱۷- سامره یعقوبی

شاندرمن:

۱٫ قتل زاد پیرنیا
۲٫ براتعلی حذار
۳٫ حجت الله باباپور سیاهمرد
۴٫  ناصر بشردوست
۵٫ فرهاد کوهساری
۶٫ بهمن محمدی
۷٫ فخر الدین شیرین نیا
۸٫ مرتضی شهبازی
۹٫ محمدباقر شفیعی
۱۰٫ پیمان طهماسبی
۱۱- قهرمان شعبانپور۱۲٫ سید مرتضی جوادی

گفتنی است بنا بر اطلاعیه ستاد انتخابات کشور داوطلبان ثبت نام شوراها،‌ نگران نداشتن گواهی عدم سوء‌ پیشینه نباشند و تکمیل فرم خود اظهاری در محل فرمانداری یا بخشداری برای ثبت نام کافی است.

….

آستانه اشرفیه؛

جزئیات ثبت‌نام کاندیدای شورای اسلامی شهر و روستای آستانه‌اشرفیه و بندرکیاشهر تا پایان روز ششم ثبت‌نام +اسامی کاندیدای شهر

تا پایان روز پنجم مهلت ثبت‌نام پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر آستانه‌اشرفیه و بندرکیاشهر ۴۰ کاندیدا ثبت‌نام کردند.

به گزارش ۸دی به نقل از آستان‌خبر؛ تا پایان روز ششم مهلت ثبت‌نام کاندیدای شورای اسلامی شهر و روستا ۲۲ نفر در آستانه‌اشرفیه و ۱۸ نفر در بندرکیاشهر ثبت‌نام کردند.

در چهارمین روز ثبت نام کاندیدای شورای اسلامی شهر آستانه‌اشرفیه محمدتقی ذاکر جلالی، نرجس محمددوست، مهیا عیسی‌زاده، صغری پسندیده، فاطمه صفاجو و یوسف هادی‌پور کار ثبت‌نام خود را به پایان رساندند.

در روز گذشته نیز سجاد رجبی، مهران کیان (پرمـو)، هادی رمضانی و مجید همتی ثبت‌نام کردند.

در روز چهارم نیز رجبعلی محمدپور، اسماعیل تیغ‌نورد و محمد حسن مقتدر شعاع مراحل ثبت‌نام خود را به پایان رساندند.

در روز سوم نیز حسن امیدوار جلالی و سید ابراهیم حسینی نژاد، روز دوم سجاد اخوان آستانه، سینا لطف پور، فرهاد رضی خوشکاروندی، علیرضا تربیعی، مهدی رمضانی و آرمان خادمی و در روز نخست نیز محمد عباسی در شهر آستانه‌اشرفیه  اعلام کاندیداتوری کرده و مراحل ثبت‌نام خود را به پایان رساندند.

اما در بندر کیاشهر در روز ششم بهداد کوچکی، سفرعلی احمدیان، طاهره اجتماعی، ارسلان کشاورز بابایی‌نژاد، ناهید آژیر و محمد جانعلی پور کار ثبت‌نام خود را با موفقیت به پایان رساندند.

در روز پنجم نیز ثبت‌نام در کیاشهر نیز سیدرضا ابراهیمی، حاتم پورباقری و محمود سلطانی ثبت‌نام کردند.

در روز چهارم ثبت نامی صورت نگرفته بود و با احتساب ثبت‌نام محمد محبوبی، ابراهیم حقانی، حسین طبخ‌کار، میثم سلسله و علیرضا قهرمانی پنج عضو فعلی شورای اسلامی شهر کیاشهر و مهرداد خاویاری در روز نخست، محمد شاخصی در روز دوم و رضا دری در روز سوم ثبت‌نام تعداد ثبت‌نامی‌های کاندیدای شورای اسلامی شهر کیاشهر به ۱۲ نفر رسید.

همچنین در بخش مرکزی آستانه‌اشرفیه نیز تعداد کاندیدای ثبت‌نامی برای حضور در پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی روستا به ۳۷۵ نفر و در بخش کیاشهر به ۱۹۷ نفر رسید.

در تفکیک جنسیت نیز در انتخابات شهرهای آستانه‌اشرفیه و بندرکیاشهر هر کدام با حضور سه خانم در روز ششم کار خود را به پایان رساندند و در انتخابات روستا در بخش مرکزی آستانه‌اشرفیه ۲۰ خانم و در بخش کیاشهر ۱۴ خانم ثبت‌نام کرده‌اند.

شهرستان آستانه‌اشرفیه در بخش مرکزی شامل ۷۱ روستا و در بخش کیاشهر شامل ۳۳ روستا مستعد حضور شورای اسلامی روستاهاست.

دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هم‌زمان با انتخابات شورای اسلامی شهر در ۲۹ اردیبهشت سال ۱۳۹۶ برگزار می‌شود که ثبت‌نام کاندیداهای شورای اسلامی شهر و روستا از تاریخ ۳۰ اسفند ۱۳۹۵ آغاز و تا ششم فروردین ۱۳۹۶ ادامه خواهد داشت.

رودبار؛

فرماندار رودبار خبر داد:

ثبت نام ۴۳۷ نفر برای انتخابات شوراهای رودبار تا پایان روز ششم

فرماندار رودبار گفت: تا پایان روز ششم در مجموع ۴۳۷ نفر برای انتخابات شوراهای شهر و روستای شهرستان رودبار ثبت نام کرده اند.

به گزارش ۸دی به نقل از زیتون خبر، اسماعیل میرغضنفری با اشاره به روند نام نویسی داوطلبین انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای شهرستان رودبار، اظهار کرد:تاکنون ۴۳۷ نفر برای انتخابات شوراهای شهر و روستای این شهرستان در فرمانداری و بخشداری‌های تابعه این شهرستان نام نویسی کرده اند.

وی افزود: ۳۵۳ نفر برای انتخابات شوراهای روستاها و  ۸۴ نفر برای انتخابات شورای شهرها ثبت نام کرده اند.

فرماندار رودبار، خاطر نشان کرد: تا کنون ۱۰۱ نفر در بخش مرکزی، ۱۶۱ نفر در بخش رحمت آباد و بلوکات، ۴۴ نفر در بخش عمارلو و ۴۷ نفر در بخش خورگام برای انتخابات شوراها ثبت نام کرده اند.

میرغضنفری همچنین تعداد بانوانی که برای انتخابات شوراها ثبت نام کرده اند را ۱۳ نفر ذکر کرد و افزود: ۷ نفر از بانوان برای انتخابات شورای روستاها و ۶ نفر برای شهرها نام نویسی کرده اند.

به گفته وی، بخشهای رحمت آباد و بلوکات، مرکزی، خورگام و عمارلو به ترتیب بیشترین و کمترین تعداد داوطلبین نام نویسی شده را دارند.

….

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
عباس
هنوز اسم اعضا شوراي چهارم بلد نيستين؟?
در حاشیه