واکنش ثابت قدم به نامه محمود باقری؛

پاسخ اینگونه تفکرات را مردم به زودی خواهند داد

در پی انتشار نامه محمود باقری خطیبانی به استاندار گیلان،ثابت قدم با بیان اینکه «فعلاً ترجیح می دهم سکوت کنم» به چهار نکته کوتاه اشاره کرده است.

پاسخ اینگونه تفکرات را مردم به زودی خواهند داد

به گزارش ۸دی به نقل از دیارمیرزا، همانطور که پیش بینی می‌شد انتشار لیست احتمالی حامیان دکتر ثابت قدم(حادث) در انتخابات پنجمین دوره شورای شهر رشت در کنار گزارشی از فضای انتخاباتی رشت با واکنش هایی رو به رو شد.

در این بین محمود باقری خطیبانی که از سرسخت ترین مخالفان شهردار رشت محسوب میشود طی نامه ای به استاندار گیلان، دستگاه‌های نظارتی و مقام های سیاسی – امنیتی،  مدعی اقدامات مداخله گرایانه‌ی شهردار رشت در انتخابات شوراها شده است.

این عضو شورا در نامه سرگشاده خود اعلام کرده که ثابت قدم شهردار رشت «با استفاده از امکانات سخت افزاری و نرم افزاری متعلق به شهرداری رشت و یا ظرفیت های مالی و لجستیکی پیمانکاران » به دنبال تشکیل یک شورای همسو با برنامه های خود است.

گفتنی است در پی انتشار این نامه محمود باقری خطیبانی به استاندار گیلان، ثابت قدم با بیان اینکه «فعلاً ترجیح می دهم سکوت کنم» به چهار نکته کوتاه اشاره کرده است.

شهردار رشت گفته است:

۱- بلد نیستم وقت شهر را چهار سال تلف کنم و به مردم، اعضای شورا و شهردار منتخب آن ها توهین کنم.
۲- یاد نگرفتم جلوتر از قانون حرکت کنم.
۳- دستگاه های نظارتی قطعاً بیشتر از همه می بینند و می فهمند و احساس تعلق و دغدغه بیشتری نسبت به نظام، رهبری، مملکت و مردم دارند.
۴- پاسخ اینگونه تفکرات را مردم با به کارگیری عقلانیت در روند توسعه به زودی خواهند داد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه