حجت الاسلام ایزدپناه در یادواره شهدای پائین محله رودبنه؛

جلوه زننده فقر در جامعه نمایان است/ حقوق های نجومی مدیران دولتی دور از انصاف است +عکس

حجت الاسلام ایزدپناه گفت: این دور از انصاف است که مردم ماهیانه ۴۵ هزار مستمری بگیریند و عده ای حقوق های چندمیلیونی دریافت کنند.

جلوه زننده فقر در جامعه نمایان است/ حقوق های نجومی مدیران دولتی دور از انصاف است +عکس

به گزارش ۸دی، به نقل از «لاهیجان»، یادواره پنج تن از شهدای والامقام روستای پائین محله رودبنه در مسجد جامع این روستا با حضور مردم شهیدپرور روستای پائین محله رودبنه و روستا های همجوار به همراه خانوادهای معظم شهداء و جانبازان و نماینده مجلس شورای اسلامی در شهرستان لاهیجان و سیاهکل برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام علی ایزدپناه بابیان اینکه سربلندی و اقتدار میهن ایران اسلامی و توسعه و آبادانی امروز جمهوری اسلامی و پیشرفت در عرصه‌های مختلف علمی و فناوری مدیون جان‌فشانی و رشادت رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس است گفت: دشمنان انقلاب اسلامی همواره از خون شهدا و از فرهنگ شهادت وحشت دارند.

وی با بیان اینکه ما هرزگاهی شاهد آن هستیم بعضی از گروهگ ها بخصوص لیبرال ها برای این انقلاب نسخه می پیچند گفت: لیبرال ها تاکنون از جان و مال خود برای این کشور و نظام هزینه ای نکرده اند.

حجت الاسلام ایزدپناه در ادامه با بیان اینکه لیبرال ها همیشه سعی کردند آرمان های انقلاب اسلامی را زیر سئوال ببرنند افزود: حتی در فتنه ۸۸ نیز شعار «نه قزه نه لبنان جانم فدای ایران» سر دادند و شهدای مدافع حرم را شهدای بشار اسد نام بردند. ولی شهدای ما از جان و مال شان گذشتند تا از نظام اسلامی دفاع کنند.

وی در ادامه با بیان اینکه کمیته امداد امام خمینی(ره)، یکی از نهادهای پرسابقه در انقلاب اسلامی است که با هدف حمایت و امدادرسانی به محرومان و نیازمندان جامعه با دستور امام راحل(ره) شکل گرفته و در طول سال‌های عمر خویش فعالیت‌های زیاد و متنوعی را انجام داده است گفت: اما پس از گذشت بیش از سه دهه علی رغم این فعالیت‌ها هنوز هم جلوه‌های زننده فقر در جامعه نمایان است.

خطیب یادواره شهدای پائین محله رودبنه با بیان اینکه در حالیکه ۱۵میلیون نفر از مردم جامعه ما زیر خط فقر زندگی می کنند تصریح کرد: چرا باید برخی از مسؤولین یک نظام، حقوق های چندمیلیونی دریافت کنند درحالی که مردم ماهیانه ۴۵هزار تومان مستمری بگیرند که این دور از انصاف است.

وی در پایان با استناد به سخنان معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره)در رابطه با اشرافی گری مسئولین نظام گفت: آن  روزی که دولت ما توجه به کاخ پیدا کرد، آن روز است که باید فاتحۀ دولت و ملت را بخوانیم، آن روزی که رئیس جمهور ما خدای نخواسته، از آن خوی کوخ ‏نشینی بیرون برود و به کاخ ‏نشینی توجه بکند، آن روز است که انحطاط برای خود و برای کسانی که با او تماس دارند پیدا می‌‏شود. آن روزی که مجلسیان خوی کاخ‏نشینی پیدا کنند خدای نخواسته، و از این خوی ارزندۀ کوخ‏نشینی بیرون بروند، آن روز است که ما برای این کشور باید فاتحه بخوانیم.

عکس و گزارش: ولی شریعت ناصری

%image_alt%%image_alt% %image_alt% %image_alt% %image_alt% %image_alt% %image_alt%%image_alt% %image_alt% %image_alt% %image_alt% %image_alt% %image_alt% %image_alt% %image_alt% %image_alt%

پایان پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه