ساخت ایران؛

معرفی شرکت ایرانی تولیدکننده انواع لامپ‌های مدرن، تلفن و باتری

شرکت ایرانی تکنوتل توانسته با کیفیت چشمگیری محصولاتی همچون تلفن رومیزی بی سیم و باسیم، انواع باتری های قلمی، انواع لامپ های LED و COB و نور افکن های خیابانی را تولید کند.

معرفی شرکت ایرانی تولیدکننده انواع لامپ‌های مدرن، تلفن و باتری

به گزارش ۸دی به نقل از ماسال نیوز، در انتخاب کسانی که دوست دارند همواره کالای ایرانی بخرند و یا حتی کسانی که بین محصولات ایرانی و خارجی، هر از گاهی یکی را انتخاب می کنند، شناختن شرکت های تولید کننده ایرانی نقش مهمی دارد.

گاهی برخی چون فکر می کنند هیچ شرکتی در ایران یک محصول مشخص را تولید نمی کند، خارجی اش را تهیه می کنند.

محصولات تولیدی شرکت تکنوتل از این دست هستند.

ممکن است بسیاری از افرادی که برای ساخت خانه نیاز به تجهیزات روشنایی دارند یا افرادی که برای دفتر کارشان دنبال تلفن رومیزی خوب و خوش قیمت اند ا افرادی که به یک باتری قلمی ساده نیاز دارند از دامنه بزرگ محصولات تولیدی شرکت های ایرانی ل اطلاع نداشته باشند و همین علتی باشد برای خرید مشابه خارجی اش که در بازار به راحتی در دسترس است.

 

***

شرکت تکنوتل یک شرکت ایرانی تولید کننده تلفن رومیزی، انواع باتری، انواع لامپ‌های ال ای دی و هالوژن، گیرنده دیجیتال، دوربین های مدار بسته و چراغ های خیابانی جدید است.

کیفیت محصولات این شرکت به اقرار مصرف کنندگان قابل قبول است و با داشتن بیش از ۱۴۰ نمایندگی در کشور خیالتان می تواند از بابت خدمات و مراجعات پس از فروش راحت باشد.

برای مشاهده مجموعه محصولات این شرکت می توانید به سایت TECHNOTEL.IR ، کانال تلگرامی، صفحه اینستاگرام، و نزدیکترین نمایندگی فروش (قید شده در سایت) مراجعه کنید.

***

بخشی از محصولات تولیدی این شرکت که بازار ایران پر از مشابه خارجی آن می باشد، به شرح زیر است:

 

انواع تلفن های بی سیم و با سیم با برند تانا :

انواع باتری های شارژی و غیر شارژی:

 

انواع لامپ و پنل ال ای دی روکار و توکار:

انواع ریسه، نور افکن و چراغ های خیابانی:

انتهای پیام /

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه