همراه با انتخابات؛

چه کسانی در پنجمین روز برای انتخابات شوراهای شهرهای گیلان ثبت نام کردند / ثبت نام ۵۶۴۹ نفر در گیلان برای انتخابات شوراها

در پنجمین روز از ثبت نام نامزدهای شوراهای شهر و روستا برخی چهره های مطرح استان اقدام به ثبت نام برای شوراهای شهر کردند.

چه کسانی در پنجمین روز برای انتخابات شوراهای شهرهای گیلان ثبت نام کردند / ثبت نام ۵۶۴۹ نفر در گیلان برای انتخابات شوراها

به گزارش ۸دی، در پنجمین روز از آغاز ثبت نام افراد داوطلب به عنوان نامزد در انتخابات پنجمین دوره شوراهای شهر و روستای استان گیلان مسئولان ثبت نام با ازدحام بیشتری مواجه بودند. اخبار ثبت نام نامزدها در شهرهای مختلف را در ادامه بخوانید:

….

رشت؛

فرماندار رشت خبر داد؛

ثبت نام ۱۳۰۶ نفر برای انتخابات شوراهای رشت تا پایان روز پنجم

فرماندار رشت گفت: تا پایان روز پنجم در مجموع ۱۳۰۶ نفر برای انتخابات شوراهای شهر و روستای شهرستان رشت ثبت نام کرده اند.

به گزارش هشت دی، سیروس شفقی فرماندار و رئیس حوزه انتخابیه شهرستان رشت مجموع پنجمین روز ثبت نام داوطلبین پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهرستان رشت را ۳۶۴ نفر اعلام  کرد و اظهار داشت:  در حوزهای شهری تابعه ۴۲ نفر و در حوزهای روستایی بخش های تابعه شهرستان رشت ۳۲۲ نفر در روز پنجم ثبت نام نام نویسی کردند.

وی افزود: از اول شروع ثبت نام پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا شهرستان رشت تا پایان روز پنجم در مجموع ۱۳۰۶ نفر ثبت نام کرده اند که ۲۳۵ نفر مربوط به حوزه های شهری تابعه و ۱۰۷۱ نفر نیز برای حوزه های روستایی بخش های تابعه شهرستان رشت می باشند.

شفقی در پایان آمار داوطلبین ثبت نامی شهر رشت را در روز پنجم ۲۹ نفر اعلام کرد و گفت: از این تعداد ۲۷ نفر مرد و ۲ نفر نیز از بانوان بوده اند و در مجموع تاکنون  ۱۵۰ نفر داوطلب برای پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر رشت ثبت نام کرده اند که ۱۳۰ نفر مرد و ۲۰ نفر از بانوان می باشند.

ثبت نام برخی از چهره های مطرح در روز پنجم برای شورای پنجم شهر رشت

در حالی که در طی روزهای گذشته  محمدتقی نظری، محمدحسین واثق کارگرنیا، محمد محمودیان، سعادتمند داودی(فرماندار سابق انزلی)، مجید رجبی ویسرودی، سیدرضا علوی زمیدانی، خدیجه گلین مقدم و … به عنوان نامزد پنجمین دوره انتخابات شورای شهر رشت ثبت نام کرده بودند امروز نیز  ابراهیم محبی عضو فعلی شورای شهر ماسال و نماینده استان گیلان در شورای عالی استانها، غلامرضا خاکسار شهردار اسبق رشت، حجت جذب عضو فعلی شورای شهر رشت، مهران شفق پور رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام گیلان و خسرو قربانی از وکلای دادگستری به عنوان نامزد انتخابات شورای شهر در پنجمین دوره این شورا ثبت نام کردند.

….

فرماندار رشت:

تا ساعت ۲۱ آماده ثبت نام از نامزدها هستیم

به گزارش ۸دی، سیروس شفقی فرماندار و رئیس حوزه انتخابیه شهرستان رشت اظهار داشت: استقبال از سمت داوطلبین برای ثبت نام در پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر را شاهد هستیم و این نوید بخش حضور گسترده و پرشور مردم در انتخابات را دارد.

وی افزود: آرامش خوبی در حوزه انتخابیه برقرار است و این نشان از تلاشهایی است که در حوزه نظارت و حوزه اجرایی وجود دارد.

فرماندار رشت ادامه داد: ثبت نام از ساعات اولیه کاری آغاز میشود و تا ساعت ۱۶ ادامه خواهد داشت و در روزهایی پایانی این ساعت به ۲۱ شب نیز افزایش پیدا خواهد کرد و داوطلبین میتوانند برای ثبت نام مراجعه کنند.

شفقی با بیان اینکه کار ثبت نام از قبل از سال تحویل آغاز شده است گفت: در مجموعه فرمانداری ۳۰ نفر و همچنین تعدادی از نیروهای ادارات دیگر نیز برای ثبت نام به یاری ما آمدند و بنده به شاهد آن هستم که بسیاری از همکاران در زمان تحویل سال مشغول خدمات رسانی به شهروندان و داوطلبین بودند و از همینجا از همه کسانی که تاکنون همراه بودند تشکر و قدردانی میکنم.

یک منبع آگاه در گفتگو با ماسال نیوز اعلام کرد؛
اسامی ثبت نام کنندگان در انتخابات شورای شهر ماسال و شاندرمن
یک منبع آگاه با اعلام اسامی افراد ثبت نام کننده گفت: در حال حاضر بیش از ۱۲ نفر در شهر ماسال و بیش از ۶ نفر در شهر شاندرمن برای نامزدی انتخابات شورای شهر ثبت نام کرده اند.

به گزارش ۸دی به نقل از ماسال نیوز، اسامی تعدادی از ثبت نام کنندگان در انتخابات شورای شهر ماسال و شاندرمن تاکنون مشخص شد.

یک منبع آگاه د گفتگو با خبرنگار ماسال نیوز گفت: در حال حاضر بیش از ۱۲ نفر در شهر ماسال و بیش از ۶ نفر در شهر شاندرمن برای نامزدی انتخابات شورای شهر ثبت نام کرده اند که انتظار می رود در روزهای باقیمانده این تعداد به صورت تصاعدی افزایش یابد.

وی در خصوص اسامی افراد ثبت نام کننده گفت: لیست ثبت نامی دائما در حال افزایش است اما تا این لحظه آقایان مهدی جمالی فرد، مسعود محمدی، میلاد کدیور، حامد عباسی، شهروز رضوی، بابک جوادی، محمد کاظمی، نادر حبیبی، داوود شفیع پور، مصطفی نظری، شاهین استوار و مجید زارع برای انتخابات شورای شهر ماسال ثبت نام کرده اند.

این منبع آگاه افزود: در شهر شاندرمن هم آقایان قتل زاد پیرنیا، براتعلی حذار، حجت الله بابور، ناصر بشردوست، فرهاد کوهساری، بهمن محمدی و مرتضی شهبازی تاکنون ثبت نام کرده اند.

گفتنی است ۳۷ نفر در روستاهای ماسال و ۴۲ نفر در روستاهای شاندرمن برای انتخابات ثبت نام کرده اند.

مهلت ثبت نام در انتخابات شورای شهر و روستا تا ۶ فروردین ۹۶ است.

….

لاهیجان؛

 ۶۱۰ نفر به عنوان نامزد انتخابات شوراها در لاهیجان ثبت نام کردند

استاندار گیلان  از روند ثبت نام کاندیداهای شورای شهر و روستا  در فرمانداری لاهیجان بازدید کرد.

%image_alt%

به گزارش ۸دی، محمدعلی نجفی ظهر امروز ضمن حضور در فرمانداری لاهیجان و تبریک سال نو به دست اندر کاران حوزه انتخابیه  شهرستان لاهیجان در جریان روند ثبت نام از داوطلبان این شهرستان قرار گرفت.

لاهیجان بعد از رشت بیشترین تعداد ثبت نام را در چند روز گذشته داشته است.

گفتنی است از ۳۰ اسفندماه،  زمان آغاز ثبت نام تا ظهر امروز جمعه ۶۱۰ نفر در لاهیجان نویسی کردند . در مجموع در همین مدت در استان گیلان نیز تعداد ثبت نام ها به ۵ هزارو ۶۴۹ نفر رسید.

نام نویسی از داوطلبان  تا پایان وقت اداری یکشنبه ششم فروردین ۹۶ ادامه دارد.

فرماندار آستارا خبر داد؛

ثبت نام ۲۱۴ نفر در انتخابات شوراهای آستارا

فرماندار شهرستان مرزی بندر آستارا از استقبال خوب داوطلبان برای حضور در شوراهای اشلامی شهر و روستای این شهرستان خبر داد.

%image_alt%
به گزارش ۸دی، «یونس رنجکش» در بازدید از دبیر خانه ثبت نام ستاد انتخابات بخشداری لوندویل اظهار داشت: ۲۱۴ نفر طی ۴ روز گذشته در حوزه های مختلف شهری و روستایی شهرستان بندر آستاراثبت نام کرده اند.

وی افزود: از مجموع ثبت نام کنندگان ۱۰۵نفر برای شوراهای روستایی مرکزی ۵۹ نفر برای شوراهای روستایی لوندویل می باشد.

رنجکش ادامه داد: برای برای حضور در رقابت های شهر آستارا نیز تا کنون ۳۵ داوطلب و برای شهر لوندویل هم ۱۵نفر ثبت نام کرده اند.

فرماندار بندر آستارا با تاکید بر اینکه آخرین مهلت ثبت نام ششم فروردین است و این مهلت تمدید نخواهد شد از داوطلبان خواست تا هر چه سریعتر به مراکز ثبت نام مراجعه کنند.

رنجکش مشارکت حداکثری در انتخابات پیش رو را یک فرصت برای چرخش مدیریت شهری و روستایی عنوان کرد و خواستار حضور همه افراد علاقه مند به توسعه شهری و روستایی در این عرصه شد.

….

فرماندار صومعه سرا خبر داد؛

ثبت نام ۲۹۷ نفردر انتخابات شوراهای اسلامی شهرستان صومعه سرا تا پایان روز چهارم

به گزارش ۸دی، علی فتح اللهی فرماندار شهرستان صومعه سرا از ثبت نام ۳۰۵ نفر از متقاضیان شرکت در انتخابات شوراها از روز ۲۹ اسفند ۹۵ تا پایان ساعت اداری روز ۳فروردین ۹۶ در شهرستان صومعه سرا خبر داد.

فرماندار صومعه سرا افزود: تعداد ۳۷ از این متقاضیان مربوط به حوزه شهری و تعداد ۲۶۸ نفر مربوط به حوزه روستایی می باشد.

وی ادامه داد: در بین ثبت نام کنندگان ۶ نفر خانم و مابقی آقا هستند که هیچکدام از آنها دارای مسئولیت و سمت دولتی در شهرستان نمی باشند.

فتح اللهی در پایان بابیان اینکه آخرین مهلت ثبت نام تا پایان ساعت اداری روز ۶ فروردین خواهد بود و این مهلت به هیچ وجه تمدید نمی شود، از همه داوطلبین حضور در انتخابات شوراها خواست جهت جلوگیری از ازدحام و ترافیک، ثبت نام خود را به روزهای پایانی موکول نکنند.

…..

فرماندار سیاهکل خبر داد؛

ثبت نام ۱۸۲ نفر در انتخابات شوراهای شهر و روستا در سیاهکل

فرماندار سیاهکل  با بیان اینکه تمامی تمهیدات لازم برای ثبت نام از داوطلبان انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا فراهم شده است، گفت: از فردا مراکز ثبت نام از داوطلبان تا ساعت ۲۱ پذیرای مراجعه کنندگان می باشند.

http://8deynews.com/wp-content/uploads/2017/03/رضا اسلامی .png

به گزارش ۸دی، رضا اسلامی در گفتگو با خبرنگار « درسیاهکل » اظهار داشت: نام نویسی از داوطلبان شرکت در انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با سراسر کشور از ساعت هشت صبح روز دوشنبه(۳۰ اسفند ۹۵) در فرمانداری سیاهکل و بخشداری مرکزی سیاهکل و بخش دیلمان و پیرکوه آغاز شد.

وی با بیان اینکه تاکنون ۱۸۲ نفر برای شرکت در انتخابات شهر و روستا در شهرستان سیاهکل ثبت نام کرده اند، افزود: از این تعداد سیزده نفر در شهر سیاهکل، چهارده نفر در شهر دیلمان، ۱۰۵ نفر در روستاهای بخش مرکزی سیاهکل و پنجاه نفر در روستاهای بخش دیلمان و پیرکوه برای انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا ثبت نام کرده اند.

رئیس هیئت اجرائی شهرستان سیاهکل با بیان اینکه ثبت نام از داوطلبان تا ششم فروردین ادامه دارد، گفت: مطابق قانون تعیین شده امکان جابجایی زمان نام‌نویسی داوطلبان وجود ندارد.

اسلامی افزود: به طور معمول در روزهای آخر با ازدحام نام نویسی افراد مواجه می شویم، به همین دلیل از تمامی افراد می خواهم تا هرچه زودتر اقدام به نام نویسی کنند و این کار را به روز آخر موکول نکنند.

وی با بیان اینکه تمامی تمهیدات لازم برای ثبت نام از داوطلبان انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا فراهم شده است، خاطرنشان کرد: از فردا مراکز ثبت نام از داوطلبان تا ساعت ۲۱ پذیرای مراجعه کنندگان می باشند.

فرماندار سیاهکل با بیان اینکه انتخابات شاخص توسعه یافتگی است، تصریح کرد: از مردم فهیم شهرستان سیاهکل می خواهم با شرکت کردن در انتخابات دوازدهیمن دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و با انتخاب افراد اصلح، در تصمیم گیری مقامات ورود کنند؛ زیرا مردم و مسئولین در کنار یکدیگر می توانند روستا، شهر و کشوری آباد را بسازند.

آستان اشرفیه؛

جزئیات ثبت‌نام کاندیدای شورای اسلامی شهر و روستای آستانه‌اشرفیه و بندرکیاشهر تا پایان روز پنجم ثبت‌نام +اسامی کاندیدای شهر

تا پایان روز پنجم مهلت ثبت‌نام پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر آستانه‌اشرفیه و بندرکیاشهر ۲۸ کاندیدا ثبت‌نام کردند.

به گزارش ۸دی به نقل از آستان‌خبر؛ تا پایان روز پنجم مهلت ثبت‌نام کاندیدای شورای اسلامی شهر و روستا ۱۶ نفر در آستانه‌اشرفیه و ۱۲ نفر در بندرکیاشهر ثبت‌نام کردند.

در چهارمین روز ثبت نام کاندیدای شورای اسلامی شهر آستانه اشرفیه سجاد رجبی، مهران کیان (پرمـو)، هادی رمضانی و مجید همتی ثبت‌نام کردند.

روز گذشته نیز رجبعلی محمدپور، اسماعیل تیغ‌نورد و محمد حسن مقتدر شعاع مراحل ثبت‌نام خود را به پایان رساندند.

در روز سوم نیز حسن امیدوار جلالی و سید ابراهیم حسینی نژاد، روز دوم سجاد اخوان آستانه، سینا لطف پور، فرهاد رضی خوشکاروندی، علیرضا تربیعی، مهدی رمضانی و آرمان خادمی و در روز نخست نیز محمد عباسی در شهر آستانه‌اشرفیه  اعلام کاندیداتوری کرده و مراحل ثبت‌نام خود را به پایان رساندند.

اما در بندر کیاشهر در روز پنجم ثبت‌نام در کیاشهر نیز سیدرضا ابراهیمی، حاتم پورباقری و محمود سلطانی ثبت‌نام کردند.

در روز چهارم ثبت نامی صورت نگرفته بود و با احتساب ثبت‌نام محمد محبوبی، ابراهیم حقانی، حسین طبخ‌کار، میثم سلسله و علیرضا قهرمانی پنج عضو فعلی شورای اسلامی شهر کیاشهر و مهرداد خاویاری در روز نخست، محمد شاخصی در روز دوم و رضا دری در روز سوم ثبت‌نام تعداد ثبت‌نامی‌های کاندیدای شورای اسلامی شهر کیاشهر به ۱۲ نفر رسید.

همچنین در بخش مرکزی آستانه‌اشرفیه نیز تعداد کاندیدای ثبت‌نامی برای حضور در پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی روستا به ۲۶۸ نفر و در بخش کیاشهر به ۱۳۷ نفر رسید.

در تفکیک جنسیت نیز در انتخابات شهرهای آستانه‌اشرفیه و بندرکیاشهر بانوان بدون کاندیدا و در انتخابات روستا در بخش مرکزی آستانه‌اشرفیه ۱۵ خانم و در بخش کیاشهر ۱۰ خانم ثبت‌نام کرده‌اند.

شهرستان آستانه‌اشرفیه در بخش مرکزی شامل ۷۱ روستا و در بخش کیاشهر شامل ۳۳ روستا مستعد حضور شورای اسلامی روستاهاست.

دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هم‌زمان با انتخابات شورای اسلامی شهر در ۲۹ اردیبهشت سال ۱۳۹۶ برگزار می‌شود که ثبت‌نام کاندیداهای شورای اسلامی شهر و روستا از تاریخ ۳۰ اسفند ۱۳۹۵ آغاز و تا ششم فروردین ۱۳۹۶ ادامه خواهد داشت.

در حال به روز رسانی

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه