رئیس هیات نظارت بر انتخابات شوراهای گیلان:

حرکات غیر قانونی را برنمی تابیم/ ملاک احراز صلاحیت ها مراجع چهارگانه خواهند بود

رئیس هیات نظارت بر انتخابات گیلان با بیان اینکه حرکات غیر قانونی را برنمی تابیم گفت:ملاک عمل مراجع چهارگانه در استان خواهد بود.

حرکات غیر قانونی را برنمی تابیم/ ملاک احراز صلاحیت ها مراجع چهارگانه خواهند بود

به گزارش ۸دی، سید کاظم دلخوش در نشست مشترک با فرمانداران شهرستان های گیلان ضمن تبریک سال جدید بیان داشت: صحت برگزاری انتخابات بر اساس قانون با هیات عالی نظارت است.

نماینده صومعه سرا با تاکید بر منویات مقام معظم رهبری مبنی بر توجه به مُرّ قانون در تایید صلاحیت ها و روند برگزاری انتخاباتی سالم، ضمن احترام به تمام سلایق گفت: در اجرای قانون و اعمال نظارت بر روند انتخابات به هیچ عنوان حرکات غیر قانونی را برنمی تابیم و از دخالت سلایق در تصمیم گیری ها اکیدا جلوگیری خواهیم کرد و ملاک عمل مراجع چهارگانه در استان خواهد بود که با دقت نظر و حساسیت به وظایف خود عمل خواهند کرد.

رئیس هیات نظارت بر انتخابات شوراهای گیلان با بیان این امر که برای برگزاری انتخاباتی سالم نیازمند تعامل و همکاری تمامی فرمانداران شهرستان ها خواهیم بود، اظهار داشت: همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند: “یک جا فقط بنده دخالت می‌کنم و آن، آن جایی است که کسانی بخواهند در مقابل رأی مردم و انتخاب مردم بایستند و مزاحمت در مقابل رأی مردم ایجاد کنند و رأی مردم را بشکنند؛ هر کس بخواهد با نتیجه آراء ملت دربیفتد بنده در مقابلش می‌ایستم”.

دلخوش تصریح کرد: هیات عالی نظارت، به تاسی از فرمایشات رهبری، با تمام قدرت مقابل کسانی که در روند برگزاری انتخابات شوراهای استان تنش، دخالت و یا هرگونه فرافکنی را ایجاد نماید، ایستاده است.

وی تصریح کرد: تلاش همه همکاران من در هیات عالی نظارت و هیات های اجرایی انتخابات در فرمانداری ها ایجاد تفاهم، دوستی و آرامش همراه با حفظ حقوق تمامی شهروندان است و همیشه از پیشنهادات سازنده ای که حضور پرشور مردم در انتخابات را فراهم نماید، استقبال خواهیم کرد.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
ناشناس
آقای دلخوش! رهبر انقلاب در ورد انتخابات ریاست جمهوری ابراز نظر کرده اند و البته حتما در انتخابات باید از رای مردم صیانت شود اما الآن از وظایف مهم شما در انتخابات شورا تعیین صلاحیت افراد است. باید دید در مورد افراد فاقد صلاحیت چگونه عمل می کنید. قائدتا اگر از ناحیه مراجع قانونی سوابق سوء افراد اعلام شد باید مانع کاندیداتوری افراد فاقد صلاحیت در انتخابات شوید
در حاشیه