نماینده مردم لاهیجان در گفتگو با 8دی:

پرداختن به معیشت مردم نسبت به طرح فراکسیون امید فوریت بیشتری دارد/ مطالبه مردم را نباید خفه کرد

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس گفت: پرداختن به معیشت و دغدغه های مردم نسبت به طرح فراکسیون امید فوریت بیشتری دارد.

پرداختن به معیشت مردم نسبت به طرح فراکسیون امید فوریت بیشتری دارد/ مطالبه مردم را نباید خفه کرد

ذبیح نیکفر در گفتگو با خبرنگار ۸دی مخالفت خود را با طرح دو فوریت فراکسیون امید مجلس مبنی بر اینکه اگر کسی بخواهد در سخنرانی رسمی و غیر رسمی مسئولی سوالی کند که منجر به جلب توجه وی شود فورا دستگیر می شود و به زندان منتقل می شود، اعلام کرد و اظهار داشت: این طرح در قالب دو فوریت هم به مجلس ارائه شده در حالی که رسیدگی به معیشت مردم در فوریت بیشری قرار دارد.
وی با بیان اینکه باید توجه همه برای رفع مشکلات مردم باشد، افزد: مهمترین دغدغه امروز ملت با این حوادث غیر مترقبه و بلاهای طبیعی که از شمال تا جنوب را فرا گرفته و به وقوع پیوسته رسیدگی به امور و سامان بخشیدن به آنها است.
نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی با بیان این نکته که مطالبه عمومی همه ملت رفع بحران زدگی و سیل زدگی در مناطق مختلف کشور است، گفت: اکنون بحران برف را در شمال کشور و خسارت های ناشی از آن را شاهد هستیم و از طرفی دیگر هم وطنان ما در استان های کرمان، فارس، بوشهر و خوزستان دچار مشکلاتی شده اند که توجه همه ی مسئولان رسیدگی به امور آنها است و این دغدغه رهبری که کمک به مردم سیل زده است در فوریت و اولویت می باشد.
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با بیان اینکه مردمکارنامه مسئولان را مورد ارزیابی خود قرار خواهند داد، اظهار کرد: لازم است که کارهایی که باید صورت گیرد و کارنامه ای که قرار است برای مدیران و مسئولان صادر شود مورد مطالعه و تامل مردم قرار خواهد گرفت.
نیکفر ایجاد اشتغال و فراهم کردن معیشت و رفاه را از اصلی ترین دغده های مردم دانست و تصریح کرد: درخواست و دغدغه مردم امروز دادن طرح های دو فوریتی و دیکتاتوری نیست بلکه مطالبه مردم رسیدگی به معیشت و ایجاد اشتغال پایدار برای آنها است.
وی با بیان این نکته که مسئولان بنگرند که چه کارنامه ای را از خود در سال جاری برجای گذاشته اند، متذکر شد: کارها از حرف و بیان عبور کرده اند و اکنون فصل اقدام و عمل رسیده و همه ی دستگاه ها باید کارنامه خود پایان سال خود را به نظام و مردم ارائه کنند.
نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل با اشاره به اینکه بازی های جناحی مردم ما را خسته کرده و آنها را بی رمق ساخته اند و هیچ کسی دنبال این جناح و آن جناح نیست، مطرح کرد: مطالبه به حق مردم این است که پریدن به این جناح و آن جناح باید منجر به کار و رفع دغدغه هایشان باشد و در پایان کار باید عملکرد مثبت برای آنها و دینشان ارائه کنند.
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با هشدار به اینکه نباید جلوی سوالات و اعتراضات مردم نسبت به رفتارهای ما گرفته شود، تاکید کرد: اگر برای مردم کار کنیم و دغدغه های شان را رفع کنیم مدافع ما خواهند بود نه اینکه باطرح های دو فوریتی جلوی دهانشان را بگیریم و آنها را خفه کنیم که نسبت به عملکرد مدیران سوالی نپرسند و اعتراضی نکنند.
نیکفر با بیان اینکه باید با رفتار حسنه اعتماد مردم را جلب کنیم، افزود: به فرموده امام صادق(ع) ما باید با رفتار ها و عملکرد خودمان مردم را به دین جلب کنیم تا متوجه اسلام شوند.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه