در گفتگو با فرماندار بندرانزلی مطرح شد؛

جزئیات مقابله با بحران برف در ستاد مدیریت بحران/ با تلاش شبانه روزی دستگاه ها از بحران برف عبور کردیم

فرماندار بندرانزلی گفت: دستگاههای اجرایی شهرستان از روز نخست بارش با تلاش شبانه روزی موانع موجود را رفع و از بحران برف عبور کردند.

جزئیات مقابله با بحران برف در ستاد مدیریت بحران/ با تلاش شبانه روزی دستگاه ها از بحران برف عبور کردیم

میرشمس مومن زاده در گفتگو با خبرنگار۸دی در تشریح وضعیت شهرستان بندر انزلی در جریان بارش برف اخیر و اقدامات صورت گرفته در پی آن اظهار داشت: در همان روزهای نخست با اعلام هواشناسی ستاد مدیریت بحران در شهرستان انزلی تشکیل شد.

وی با بیان اینکه در روزهای نخست اعلام آمادگی کردیم و همه ی دستگاه ها را به حالت آماده باش درآوردیم، افزود: تمامی عوامل انسانی و اجرایی در شهرستان را تاکیدکردیم تا در آماده باش کامل باشند.

فرماندار بندر انزلی با اعلام اینکه مجددا با بارش برف ستاد مدیریت بحران در شهرستان تشکیل شد، گفت: دستگاه های اجرایی در شهرستان فراخوانده شدند ومیزان آمادگی آنها در مقابله با بحران تست شد.

مومن زاده با اشاره به اینکه برف روبی از سطح معابر انزلی را در همان ساعات اولیه بارش آغاز کردیم، اظهار کرد: در داخل شهر، مسئولیت را به شهرداری، در روستا ها وظیفه برف روبی را به اداره راهداری شهرستان و فرمانداری هم بعنوان ستاد بحران در جریان برف فعالیت های هماهنگ خود را آغاز کرد.

وی با بیان اینکه تمامی دستگاه های اجرایی در شهرستان تا صبح مشغول خدمات رسانی در انزلی بودند، گفت: برف روبی در شهرستان به صورت مستمر انجام گرفت و تلاش شدتا تمامی راه های اصلی و فرعی با هم باز شوند تا آمد و شد بدون مشکل صورت گیرد.

رئیس ستاد مدیریت بحران انزلی برفروبی از سطح روستاهای کپورچال و آبکنار را به دلیل افزایش سطح بارش ها در اولویت کار دستگاه ها برشمرد و گفت: ماشین آلات و امکانات را به آن سمت سوق دادیم و سعی شد علاوه بر برف روبی در سایر روستا ها، مناطقی که بیشتر مشکل دارند در اولویت قرار بگیرند.

فرماندار بندرانزلی به کاهش قطعی برق در برف اخیر اشاره کرد و گفت: خوشبختانه قطعی برق در شهرستان انزلی در بارش های برف اخیر نسبت به بران گذشته بسیار اندک بود و موردی در چند منطقه قطعی برق داشتیم که با تلاش های صورت گرفته از سوی اداره برق شهرستان مشکلات مشترکین رفع شد.

مومن زاده با اعلام اینکه سایر خدمات نیز در شهرستان برقرار بود، متذکر شد: دستگاه های خدمات رسان دیگر شهرستان همچون گاز، آب و تلفن در شهرستان به حول قوه اللهی مشکلی نداشتند و در این زمینه هم توانستیم با تدبیر ها اتخاذ شده با بحران برف مقابله کنیم.

وی افزود: یکی از دلایل موفقیت های نیروهای امداد رسان انزلی در بارش اخیر تلاش های شبانه روزی همه ی دستگاه ها بود که توانستند شرایط را برای همه ی شهروندان به صورت یکسان و همه جانبه فراهم کنند.

رئیس ستاد مدیریت بحران انزلی با اعلام اینکه مردم از دریافت خدمات ستاد مدیریت بحران این شهرستان بی بهره نماندند، تصریح کرد: هیچ راهی در شهرستان بسته نشد و تا کنون هم گزارشی مبنی بر اینکه راهی بسته باشد برای ما ارسال نشده است.

مومن زاده در خصوص خسارتهای احتمالی ناشی از بارش های برف نیز اظهار داشت: به بنیاد مسکن و سایر ادارات شهرستان اعلام شده تا خسارت های احتمالی از شهروندان فهیم شهرستان را جمع آوری کنند و به ستاد مدیریت بحران انزلی ارسال کنند.

فرماندار بندر انزلی ضمن تشکر از دستگاه های اجرایی شهرستان به پاس حضور شبانه روزی در عرصه خدمات رسانی به مردم، گفت: از مردم شهرستان انزلی هم بابت همکاری با دستگاه های اجرایی و خبرنگاران و اصحاب رسانه که مشکلات مردم را منعکس و مواضع ما را به مردم اعلام کردند، تشکر می کنم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه