نماینده ی مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری:

مسئولان ایران در قبال تحریم‌های آمریکا ‌مقابل به مثل کنند

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به تحریم‌های جدید آمریکا گفت: ‌مسئولان ایران در قبال تحریم‌های جدید آمریکا ‌مقابل به مثل کنند.

مسئولان ایران در قبال تحریم‌های آمریکا ‌مقابل به مثل کنند

به گزارش ۸دی، آیت‌الله سید علی حسینی اشکوری در گفت‌وگو با تسنیم با اشاره به اقدام اخیر ترامپ در مورد منع ورود اتباع ۷ کشور مسلمان به آمریکا اظهار داشت: ترامپ فردی ناشی در امر سیاست بوده و افراد تأثیرگذار لابی صهیونیستی گرداننده اصلی برنامه‌های ترامپ هستند.

عضو مجلس خبرگان رهبری بابیان اینکه اقدام رئیس‌جمهور آمریکا نشان‌گر بی‌تجربگی و عمل او کاری نسنجیده و ناپخته است، گفت: ترامپ طبق وعده‌هایش گفته بود که به مسائل داخلی آمریکا رسیدگی خواهد کرد اما در عمل شاهد این رخداد نیستیم.

وی بیان کرد: آمریکا بیشتر هزینه‌های خود را برای مناطق دیگر ازجمله عربستان مرکز بی‌قانونی و زیر پا گذارنده حقوق بشر است، می‌کند و از رژیم غاصب صهیونیستی حمایت می‌کند.

آیت‌الله حسینی اشکوری بابیان اینکه هزینه مانور عربستان از پول بیت‌المال پرداخت می‌شود، افزود: این اقدامات خوی استکباری و خلاف انسانیت آمریکا را نشان می‌دهد، و ما اگر برای نشان دادن ماهیت دروغین آمریکا برای مردم هزاران دلار خرج می‌کردیم به این سادگی امکان‌پذیر نبود اما در حال حاضر آن‌ها به دست خود ماهیتشان را نشان دادند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر اینکه ایرانیان خارج از کشور با این اقدام آمریکا این کشور را بهتر شناختند، خاطرنشان کرد:این اقدام آمریکا به فرموده مقام معظم رهبری پیمان‌شکنی آنان را به اثبات رساند.

وی میهن اسلامی را وطن اتباع ایرانی بیان و خاطرنشان کرد: مسئولان نظام اسلامی این عزیزان را به‌عنوان شهروند پذیرا هستند و زمینه بازگشت آنان مهیا است.

آیت‌الله حسینی اشکوری بابیان اینکه ایرانیان در هر کشوری سفیران و پیام‌آوران انقلاب هستند، گفت: اقدام دولت آمریکا تفاوت مردم‌سالاری دینی و دموکراسی غرب را که گوش جهانیان را کر کرده بود را عیان کرد.

عضو مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: با تحریم‌ها پزشکی و تحمیل به ایران به دنبال آنکه مردم مارا می‌توانند بترساند و ما بیش از ۳۸ گوشمان پر از این حرف‌ها است.

آیت‌الله حسینی اشکوری بابیان اینکه مسئولان جمهوری اسلامی باید مقابل به مثل در مقابل دولت آمریکا کنند، گفت: ما با مردم آمریکا کاری نداریم و روی سخن ما با دولت آمریکاست چراکه مردم آمریکا انسان‌هایی محترم هستند و خودشان حق دارند سرنوشتشان را تعیین کنند.

عضو مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: وضعیت آمریکا دوام نخواهد یافت و ترامپ روزی به دست خودشان کنار گذاشته خواهد شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه