رئیس اداره‌ی اوقاف و امور خیریه ماسال خبر داد؛

۲۱بقعه متبرکه ماسال میزبان برنامه‌های دهه‌ی فجر

رئیس اوقاف و امور خیریه ماسال گفت: ۲۱ بقعه متبرکه شهرستان ماسال میزبان برگزاری برنامه های دهه فجر است.

۲۱بقعه متبرکه ماسال میزبان برنامه‌های دهه‌ی فجر

به گزارش ۸دی، به نقل از ماسال نیوز؛ حمید رحیمی، رئیس اوقاف و امور خیریه ماسال با گرامیداشت ایام الله دهه فجر به خبرنگار شبستان گفت: ۲۱ بقعه متبرکه شهرستان ماسال میزبان برگزاری برنامه های دهه فجر است.

وی با بیان اینکه اجرای مراسم آئین غبارروبی و عطرافشانی معنوی در بقاع متبرکه و غبارروبی و اهدای گل به قبور مطهر شهدا با حضور علماء، مسئولین و خانواده‌های محترم شهداء از برنامه های پیش بینی شده در این ایام است، افزود: برپایی نمایشگاه انقلاب در بقاع متبرکه و سخنرانی و برگزاری جشن انقلاب از دیگر این برنامه در دهه فجر است.

رئیس اوقاف و امور خیریه ماسال گفت: برپایی مسابقات کنابخوانی باموضوعات مرتبط با انقلاب اسلامی و اندیشه های سیاسی اجتماعی و فرهنگی ناب حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری، پخش ندای الله اکبر در شب ۲۲بهمن از ماذنه و مناره آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه و برگزاری محفل انس با قرآن کریم با حضور قاریان استانی و شهرستانی از جمله برنامه های ایام الله دهه فجر است.

رحیمی تصریح کرد: برپایی مراسم باشکوه جشن پیروزی انقلاب اسلامی در دهه مبارکه فجر، با قرائت قرآن و شعرخوانی شاعران انقلابی، سخنرانی، مداحی، اجرای گروه سرود و تواشیح و برگزاری مسابقه ،…گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی از جمله برنامه های پیش بینی شده در ۶بقعه شاخص  این شهرستان  است.

وی با اشاره به اهدای جوایز به نفرات برتر مسابقه همه واقف باشیم، خاطرنشان کرد: برگزاری کرسی  گفتمان انقلاب اسلامی وتبیین سخنان امام راحل ومقام معظم رهبری از برنامه های این نهاد همزمان با دهه فجر است.

رئیس اوقاف و امور خیریه ماسال اظهار داشت: هدف از برگزاری برنامه های دهه فجر تبیین اهداف پیروزی انقلاب اسلامی به مردم و به خصوص نسل جوان جامعه است.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه