نماینده مردم بندرانزلی در گفتگو با 8دی:

ایران حج تحقیر آمیز را نمی پذیرد / پول حجاج ایرانی در عربستان خرج گلوله در سینه برادر دینی ما می شود

نماینده مردم بندر انزلی گفت: پول و سرمایه حجاج ایرانی در عربستان خرج جنگ افکنی و گلوله در سینه برادر دینی ما می شود.

ایران حج تحقیر آمیز را نمی پذیرد / پول حجاج ایرانی در عربستان خرج گلوله در سینه برادر دینی ما می شود

حسن خسته بند در گفتگو با خبرنگار ۸دی، برای حضور مجدد حجاج ایرانی در مناسک حج شروطی را عنوان کرد و اظهار داشت: سازمان حج و زیارت و نماینده ولی فقیه در این سازمان باید شرایط ایران را برای شرکت در مراسم و مناسک حج بیان کنند.

وی با بیان اینکه باید خواسته های مقام معظم رهبری در مناسک حج تامین شود، افزود: آنچه مسلم است باید فرمایشات مقام معظم رهبری در تدابیر مناسک حج پیدا باشد.

نماینده مردم انزلی در مجلس شورای اسلامی در ادامه گفت: باید عزت، اقتدار و حکمت ملت در مناسک حج در نظر گرفته شود.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با تاکید بر اینکه ایران در حج تحقیر آمیز شرکت نمی کند، اظهار کرد: ما نمی خواهیم حجی داشته باشیم که سراسر در آن تحقیر و برخورد های دوره های ماضی را داشته باشیم.

خسته بند حج ابراهیمی را همراه با شرایط ویژه برشمرد و اظهار کرد: نوع مشکلات روحی و روانی که حجاج ایرانی در دوره های قبل داشتند نباید تکرار شود و این حج اصلا حج ابراهیمی نیست.

وی با تاکید بر اینکه به این حج نرویم بهتر است تا در مناسک حج ظاهر شویم و سپس از سوی مسئولان برگزاری حج تحقیر شویم، افزود: عزت ملت ما برای ما بسیار مهم است و این همه خون داده ایم که عزت و شرف ایرانی و اسلامی ما حفظ شود.

نماینده انزلی در مجلس به خرج سرمایه ایرانی در عربستان و هزینه کرد سعودی ها برای جنگ و خون ریزی اشاره کرد و گفت: تمامی جنگ هایی که ما در اطراف خود داریم عاملانشان طرف های سعودی و وهابی است که از پول نفت مسلمانان است که خرج گلوله های در سینه های برداران دینی ما می شود.

این نماینده مجلس با اعلام اینکه رفتن ما به عربستان با این وضعیت سودی نخواهد داشت، ادامه داد: این نوع حج گذاری به نوعی قتل عام مردم بی گناه است و نباید بیش از این شاهد تحقیر شرف و عزت ایرانی اسلامی خود شویم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه