عضو شورای شهر رشت:

خطر انفجار بیخ گوش بازاریان رشت/ سیم های برق آویزان در بازار مقدمه فاجعه ای بزرگ است

عضو شورای شهر رشت گفت: بازاریان رشت باید اقدامات نوسازی را انجام دهند اما متأسفانه نسبت به ایمنی محیط کار خود بی تفاوت اند.

خطر انفجار بیخ گوش بازاریان رشت/ سیم های برق آویزان در بازار مقدمه فاجعه ای بزرگ است

به گزارش ۸دی، فاطمه شیرزاد در گفت وگو با خبرنگار «دیارباران»، در مورد وضعیت بازار رشت، اظهار کرد: متأسفانه شرایط ایمنی در بازار رشت از سوی خود کسبه و ساکنین بازار هم متأسفانه رعایت نمی شود.

وی در ادامه این مطلب تصریح کرد: سیم های برق آویزان در بازار رشت فاقد سیستم حفاظتی و ایمنی هستند و مقدمه رقم خوردن فاجعه بزرگ در بازار رشت به شمار می روند.

عضو شورای شهر رشت با اشاره به این مطلب که بازاریان در بازار رشت باید اقدامات نوسازی محیط اطراف خود را انجام دهند اما متأسفانه نسبت به ایمنی محیط کار و فعالیت خود بی تفاوت اند، گفت: بنده از طریق این رسانه به بازاریان جهت ایجاد ایمنی هشدار می دهم.

وی تصریح کرد: بازاریان و ساکنین بازار رشت این هشدار را زنگ خطری بدانند و به اخطارهای آتشنشانی و رسانه ها در فضای مجازی گوش دهند.

این عضو شورای شهر رشت افزود: اگر به این هشدارها و اخطارها گوش داده نشود شاهد انفجار خطرناکی در بازار رشت بخاطر این سیم های آویزان خواهیم بود.

وی در رابطه با وضعیت کاری آتشنشانان، گفت: بعد از شهادت باید خانواده این عزیزان از امتیاز ویژه ایثارگری برخوردار شوند اما متأسفانه این امتیاز ویژه شامل حال آتشنشانان شهید نیست در صورتی که در برخی استان ها خود شوراها ماهانه رقمی را به آتشنشانان کمک می کنند و این مهم در کل کشور فراگیر نیست.

شیرزاد در پایان تصریح کرد: باوجود اینکه لایحه امتیاز ویژه ایثارگری برای آتشنشانان شهید در مجلس در حال بررسی است و در برنامه ششم توسعه هم آمده است توجه ویژه ای نسبت به این مهم صورت گیرد.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه