عکس یادگاری کار دست نماینده رشت داد؛

دفتر جعفرزاده دیدار و ملاقات با «شورت» را تکذیب کرد!!

عکس یادگاری نماینده رشت با «نایجل شورت» شطرنج باز معلوم العقیده انگلیسی که مواضع ضد حجاب و ضد ایرانی اش بر همگان روشن است، دردسر ساز شد.

دفتر جعفرزاده دیدار و ملاقات با «شورت» را تکذیب کرد!!

به گزارش ۸دی به نقل از «دیارباران»، نایجل شورت شطرنج باز انگلیسی که مواضع ضد حجاب و ضد ایرانی اش برای همگان روشن است در حالی پانزدهمین دوره مسابقات شطرنج خزر حضور یافت که اعتراضات گسترده ای در پی داشت.

این در حالی است که اکنون هر کدام از مقامات استانی زیر بار دعوت این شطرنج باز انگلیسی نمی روند.

در جدیدترین اقدام دقتر نماینده رشت در اطلاعیه ای دیدار و ملاقات جعفرزاده با نایجل شورت را تکذیب و دروغین خوانده است.

در قسمتی از این بیانیه آمده است: “دیدار و ملاقات دارای تعریف مشخص می باشد که تحت هیچ عنوان هیچگونه «نشست» یا «ملاقاتی» اعم از خصوصی یا حتی چند نفره بین این قهرمان دعوت شده از سوی جمهوری اسلامی ایران و نماینده رشت برگزار نشد.”

در این بیانیه همچنین با بیان اینکه حضور در مراسم افتتاحیه حداقل کاریست که یک مقام مسئول از جمله نماینده مجلس انجام می دهد، آمده “اگر فرد یا افرادی اظهاراتی داشته باشند که بر علیه نظام مقدس اسلامی باشد و مستوجب ممنوع الورودی یا ممنوع الخروجی باشند. مطابق قوانین جاریه، مرجع قانونی آن مشخص می باشد.”

شاید اگر دل به گمان و ظنّ مدیریت محترم دفتر نماینده رشت ببندیم این «دیدار» نامش «دیدار» نباشد که البته ما هم مدعی برگزاری «دیدار» و «نشست» نماینده رشت با این شطرنج باز معلوم العقیده نیستیم اما نمی توان منکر عکس یادگاری جناب نماینده با جناب شطرنج باز معلوم العقیده انگلیسی شد؛ می شود؟!

هرچند که در جایی دیگر از این بیانیه آمده است: «اگر هم به فرض نشستی در جهت توسعه این ورزش صورت می پذیرفت هیچگونه اشکالی بر آن وارد نبود».

%image_alt%

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
شناور
آخه آدم با شورت هم عکس یادگاری می اندازه؟ واقعا که
ناشناس
اگر تعصب دینی در بین برخی از متولیان امر وجود داشت و به خاطر سیاست بازی و شعار دروغین تعامل و... چنین کسی دعوت نمی شد و نماینده مسلمان و انشاء الله متعبد از قرار گرفتن کنار او امتناع می کرد نیاز به توجیه و بازی با کلمات نبود. کسی نگفته است آقای نماینده با ایشان جلسه هماهنگی برای انتخابات تشکیل داده است ولی ایشان که مدعی جانباز بودن هستند و نماینده مردم یک شهرستان هستند چرا نپرسدند فردی با چنین سابقه ای چگونه دعوت شده است؟مصافحه و عکس یادگاری چرا؟
ناشناس
سلام. چرا الکی جوسازی می کنید؟ نایجل شورت به اجباری بودن حجاب در مسابقات ( که حتی برای زنان خارجی هم اجباریه) اعتراض کرده. این اعتراض از جانب یک فرد اروپایی کاملا طبیعیه.
مرتضی
اقای ! این عکس ها افتخاری برای یک جانباز( ! ) است . عجب توفیقی بود !
دیباجی
آقا! من اول فکر کردم این آقا باشورت ورزشی یا... عکس انداخته کل عکسهارو چن بار نگاه کردم دیدم همه با شلوارن! گفتم خدایا چرا الکی نسبت ناروا میدن. تو نگو منظور از شورت، این شورت نبوده اون شورت بوده! وقتی خبرو خوندم فهمیدم! خخخخخخگخخخخخ
در حاشیه