فرماندار آستانه‌اشرفیه خبر داد:

پیشرفت فیزیکی ۵۵ درصدی پل کابلی از زمان آغاز احداث در سال ۱۳۸۹ تاکنون

فرماندار آستانه‌اشرفیه گفت: پل کابلی آستانه‌اشرفیه از سال ۱۳۸۹ آغاز و در این مدت تنها ۵۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

پیشرفت فیزیکی ۵۵ درصدی پل کابلی از زمان آغاز احداث در سال ۱۳۸۹ تاکنون

به گزارش ۸دی، به نقل از ایرنا، رحیم حیدری گلرودباری با تأکید بر اهمیت احداث این پل اظهار داشت: عملیات احداث پل کابلی آستانه‌اشرفیه بر روی رودخانه سفیدرود از سال ۸۹ آغازشده است.

وی با اشاره به اینکه این پل کابلی در کنار پل قدیمی این شهر به طول ۱۵۸ متر و به عرض ۱۳ متر در حال احداث است، افزود: تاکنون بیش از ۶۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی برای احداث این پل کابلی هزینه شده است.

فرماندار آستانه‌اشرفیه پیشرفت فیزیکی این طرح را ۵۵ درصد عنوان کرد و گفت: در سفر رئیس‌جمهوری به استان گیلان، احداث پل کابلی به‌عنوان یکی از طرح‌ها به تصویب رسیده است.

وی بابیان اینکه ۱۳۰ میلیارد ریال از محل مصوبات سفر رئیس‌جمهوری برای تکمیل و بهره‌برداری این پل اختصاص‌یافته، تصریح کرد: امیدواریم با اختصاص به‌موقع اعتبارات هرچه زودتر شاهد اتمام عملیات احداث این پل باشیم.

حیدری با اشاره به لزوم احداث پل کابلی آستانه‌اشرفیه اظهار داشت: پل قدیمی آستانه‌اشرفیه در منطقه کورکا بیش از ۸۰ سال قدمت دارد و نمی‌تواند جوابگوی مشکلات ترافیکی منطقه ورودی این شهر باشد.

وی بابیان اینکه احداث پل کابلی آستانه‌اشرفیه می‌تواند در کاهش بار ترافیکی منطقه ورودی این شهر مؤثر باشد، گفت: این پل همچنین می‌تواند به‌عنوان یک جاذبه گردشگری موردتوجه گردشگرانی باشد که به این شهر وارد می‌شوند.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه