بنا بر گزارش ایستگاه هواشناسی:

لاهیجان جزء سه شهر پرباران کشور شد

شهر لاهیجان با میزان بارش بالا در مقایسه با دیگر شهرهای شمالی کشور در تمامی ایام سال، جزء سه شهر پرباران کشور قرار دارد.

لاهیجان جزء سه شهر پرباران کشور شد

به گزارش ۸دی، به نقل از «لاهیجان»، مجموع بارندگی ثبت شده در ایستگاهای هواشناسی استان های گیلان, مازندران و گلستان از ابتدای پائیز تا پایان دی ماه مشخص شد.

مجموع بارندگی ها در استان های شمالی کشور طی ۴ ماه گذشته که از سویی پر باران ترین استان های کشور هم می باشند معین شد و شهرستان لاهیجان پس از شهرهای بندرانزلی و نوشهر دارای بیشترین مقدار بارش نزولات آسمانی بود.

بنا بر این گزارش طی ۴ ماه گذشته شهرستان  بندر انزلی با میزان بارش ۱۱۹۹ میلی متر، شهرستان نوشهر در استان مازندران با ۸۵۳ میلی متر و شهرستان لاهیجان با ۷۵۵ میلی متر دارای بیشترین مقدار بارش در کشور هستند.

پس از این سه شهر، کیاشهر با میزان بارش ۷۴۸ ، رودسر با میزان بارش ۷۵۵ و رامسر با میزان بارش ۶۸۸ در مکان های بعدی قرار دارند.

مجموع بارندگی ثبت شده در ایستگاهای هواشناسی استان های گیلان , مازندران و گلستان طی دی ماه سال جاری نیز مشخص که به ترتیب شهرساحلی بندرانزلی با ۴۶ میلی متر، سیاه بیشه استان مازنداران با ۴۸ میلی متر و شهر لاهیجان با ۴۶ میلی متر در مکان های اول تا سوم جای گرفته اند.

پایان پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه