معضلی که مسئولین حتی وجودش را منکر می شوند؛

شهردار: تصاویر زباله‌ها مربوط به ۵ سال قبل است! / تصاویر به‌روز از زباله‌هایی که وجودشان انکار شد

در شرایطی که دپوی زباله ها داد اهالی منطقه را در اورده است شهردار شاندرمن مدعی است تصاویر منتشر شده مربوط به ۵ سال قبل است.

شهردار: تصاویر زباله‌ها مربوط به ۵ سال قبل است! / تصاویر به‌روز از زباله‌هایی که وجودشان انکار شد

به گزارش ۸دی، به نقل از پایگاه خبری تحلیلی ماسال، شهردار شاندرمن در فایلی صوتی در فضای مجازی مدعی شد تصاویر منتشر شده از زباله های شاندرمن مربوط به ۵ سال قبل است.

سید نظام عبدالحسین زاده ضمن ابراز تعجب از فعالیت های رسانه ای ماسال نیوز گفت: واقعا متاسفم برای مسئول ماسال نیوز. زباله ای که ۴ سال قبل در شاندرمن دیده را عکس گرفته و در فضای مجازی گذاشته که ببینید در شاندرمن زباله ریخته شده است.

وی افزود: واقعا انصاف است که ماسال نیوز عکس پنج سال قبل، شش سال قبل را گذاشته که ببنید زباله شاندرمن اینهاست؟ ما چه کنیم؟ شما برای ما راه بگذارید! این زباله به به هر حال توسط همین شهروندان تولید شده است. ما که تولید نمی‌کنیم! به هر حال باید جای موقتی بریزیم.

شهردار شاندرمن در خصوص انتقال زباله ها به سراوان اظهار داشت: سعی می‌کنیم تمام جوانب بهداشتی رعایت بشود. با توجه به اینکه دستگاه های ما آماده هستند قول می‌دهم به هیچ وجه زباله تا شب نماند و ساعت ۱۲ تا ۱۲:۳۰ ، نهایت تا ۱ ظهر برای سراوان بارگیری شود.

این اظهارات در حالی صورت می‌گیرد که پیش از این راهکارهای متفاوتی از سوی شهروندان و فعالین زیست محیطی ارائه شده است.

پس از اظهارات شاذ عبدالحسین زاده، امروز حوالی ساعت ۱۳:۴۶ خبرنگاران ماسال نیوز در محل حاضر و مشاهده کردند فعلا زباله ای منتقل نشده و محل مملو از زباله و منطقه در بوی شدید و بد زباله غرق شده است.

در حین فیلمبردای خبرنگاران از محل، دستگاه های شهرداری در محل حاضر و شروع به انتقال زباله ها کردند.(مشاهده فیلم)

اما حوالی ساعت ۱۶  با حضور مجدد خبرنگار این پایگاه خبری در محل دپوی زباله ها، در کمال تعجب مشاهده شد که صرفا بخشی از زباله ها جمع آوری و منتقل شده و بخش دیگر باقیمانده است. این در حالی است که انتظار می رفت تنها ۲۴ ساعت پس از اظهارات شهردار شاندرمن، وی سخنان خود را نقض نکند.

تصاویر زیر ساعت ۱۶ امروز گرفته شده است:

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه