رئیس دانشگاه آزاد رشت:

خلایق منافق بعد از فوت هاشمی نسبت به ایشان تغییر موضع دادند!

رئیس دانشگاه آزاد رشت در اظهاراتی عجیب گفت: چه حکمتی شد که خلایق منافق به یک باره تغییر موضع داده و به تمجید از هاشمی پرداختند.

خلایق منافق بعد از فوت هاشمی نسبت به ایشان تغییر موضع دادند!

به گزارش هشت دی، مراسم ارتحال یار دیرین امام خمینی (ره) و بنیان گذار و رئیس هیئت موسس و هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی صبح امروز در دانشگاه آزاد واحد رشت برگزار شد.

این برنامه که قرار بود با شرکت خانواده ی مرحوم هاشمی برگزار شود به دلیل همزمانی با مراسمی در رفسنجان بدون حضور اعضای خانواده هاشمی برگزار شد.

در این مراسم علیرضا امیر تیموری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی رشت ضمن تسلیت ارتحال رئیس موسس دانشگاه آزاد اسلامی اظهار داشت: چه حکمتی شد که خلایق منافق به یک باره تغییر موضع داده و به تمجید از او پرداختند، مگر هاشمی قبل از ۱۹ دی و بعد آن چه فرقی داشت؟

وی با اشاره به خبر مندرج در یکی از روزنامه ها که چند روز قبل از وفات هاشمی نوشته  بود، هاشمی به  عضو یک گروه سیاسی تنزل یافته است افزود: بعد از وفات همان روزنامه از او به عنوان  مبارز کم نظیر  نسل اول یاد کرده  و به تمجید او پرداخته است.

رئیس دانشگاه آزاداسلامی به ضمن بیان سخنی از سردار سلیمانی تاکید کرد: جناح هاشمی  استکبار ستیز و همچنین دشمن ستیز بود.

امیرتیموری ادامه داد: هاشمی مظلوم بود و مظلومانه رفتن او داغ بر دلها نهاد لذا فرصت  حلالیت خواهی را از خناسان و دلالان گرفت.

رئیس دانشگاه آزاد در پایان  خطاب به روح رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: اکنون در جوار امامت آرام گرفته ای، آنان که باید قدر تو را بدانند می دانند و آنان که نمی دانند همان بهتر که ندانند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
علي
برو بدبخت تاديروز مخالفم بودي حالا داري حمد وثناميكني
محمد
آقاي دكتر نگذاريد پرده ها را كنار بزنيم وچهره ..... راعيان كنيم
محمد
خلائق هرچه لايق
احمد
منافق دار ودسته ها وامثال ...ها هستین که به خاطر آب ونونتون یه روز یقه سفید می پوشین، یه روز کاپشن احمدی نژادی به تن می کننین ، یه روز ریش بزی می زارین،ما مثل ..اها بی حیاء نیستیم وهیچ چیز را سیاه سیاه ویا سفید سفید نمی بینیم ، سیاهی ها را همراه سفیدی می بینیم مثل ..ها متعصب و متحجر نیستیم...تو که حرف زدن بلد نیستی سکوت بر کارت زیبا تر است آقای دکترررررررررررررررررر
در حاشیه