ولایی بودن، هوشمندی، حرفه‌گرایی از مهمترین شاخصه های پلیس است

فرمانده انتظامی گیلان گفت: برخورداری از ادبیات اجتماعی موثر و اقناع اجتماعی قوی و ولایی‌بودن از جمله مولفه‌های مهم پلیس است.

ولایی بودن، هوشمندی، حرفه‌گرایی از مهمترین شاخصه های پلیس است

به گزارش ۸دی، سردار محمدرضا میرحیدری بعد از ظهر دیروز در نشست شورای فرماندهی و ستاد انتظامی گیلان با اشاره به اهمیت نظم بخشی در انجام اقدام‌های پلیس، اظهار کرد: تدابیر و شاخصه‌های اشراف کلی فرماندهی امری جدی است.

وی برخورداری از ادبیات اجتماعی موثر و اقناع اجتماعی قوی را از مهم‌ترین مولفه‌های پلیس دانست و تصریح کرد: ولایی بودن، هوشمندی، حرفه‌گرایی و خلاقیت از دیگر مولفه‌های مهم پلیس است.

فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به اینکه نیروی انتظامی سازمانی انسانی است، افزود: تمام ارکان سازمان پلیس باید به موضوع اشراف به عنوان یک راهبرد توجه کنند.

وی اشراف را به معنای پایش سازمانی براساس داده‌ها و آمار واقعی عنوان کرد و گفت: اشراف، وضعیت موجود ما را برای رسیدن به نقطه مطلوب مشخص می‌کند ضمن اینکه اشراف فرماندهی نگاه ولایی به اجرای مطلوب ماموریت‌ها برابر شرع مقدس و قوانین و مقررات است.

میرحیدری موفقیت هر مدیر ولایی و جامعه‌محور را در پیگیری مستمر مولفه‌های ارزشمند مذکور دانست و ارزیابی و شناخت فرماندهی از وضعیت و عملکرد سازمان، اقدام و حرکت در راستای برطرف شدن موانع، بهبود مستمر، رشد و تعالی سازمان را روند نمای اشراف فرماندهی مبتنی بر اهداف و نقشه راهبرد عنوان کرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه