اولین همایش مدافعان حرم در رشت

همایش مدافعان حرم در روز پنج شنبه ساعت ۴ عصر همزمان با سوم محرم در گلزار شهدای رشت با شعار محوری « کلنا عباسک یا زینب (س) » برگزار خواهد شد.

اولین همایش مدافعان حرم در رشت

اولین همایش مدافعان حرم مصادف با سومین روز ماه محرم در گلزار شهدای شهر رشت در قبور شهدای گلگون کفن برگزار می گردد.

این همایش که با پاسداری از حریم مقدس بارگاه منوره حضرت زینب کبری (س) در تهران و چند نقطه از ایران برگزار گردیده اینبار در رشت توسط هیأت روضات الحسین (ع) به اجرا گذارده خواهد شد.

رضا ثقتی دبیر این همایش و مسوول هیأت روضات الحسین (ع) بمناسبت برگزاری این همایش عنوان نمود : هتک حرمت به ساحت مقدس اماکن مذهبی ، عتبات عالیات و حرمین حضرت رقیه و زینب (س) دل هر انسان آزاده علی الخصوص شیعیان جهان را به درد می آورد و شیعیان نسبت به این حرکات غیر انسانی و اسلامی ساکت و خاموش نخواهند نشست. از این رو این همایش علاوه بر اعلام حمایت و پاسداری از حرم شریف حضرت زینب (س) و ساحت مقدس ایشان اعلام انزجار و برائت از غاصبین به حرم آل الله می باشد.

modafeaneharam

وی افزود : نمی شود در مقابل اینگونه حرکات و اقدامات ناشایست سکوت نمود و خاموش نشست و هر شعار و اعلام برائت و انزجار و حتی انشاء ا… حضور بمنظور پاسداری از اماکن مقدسه ، عقب نشینی این متجاوزین را در بر خواهد داشت.

مسوول هیأت روضات الحسین (ع) از برنامه های روز همایش مدافعان حرم علاوه بر اجرای سخنرانی و نوحه خوانی و پخش کلیپ و سرودهای حماسی ، تجلیل از ۲ تن از خانواده های شهدای مدافعین حرم حضرت زینب (س) را نام برد.

رضا ثقتی ضمن دعوت از همه آحاد و جوانان هیأتی و بسیجیان گرامی افزود : حمایت از مذاهب تشیع ریشه تاریخی در نزذ گیلانیان دارد.

همایش مدافعان حرم در روز پنج شنبه ساعت ۴ عصر همزمان با سوم محرم در گلزار شهدای رشت با شعار محوری « کلنا عباسک یا زینب (س) » برگزار خواهد شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه