کشاورزان برای تامین کود شیمیایی به مراکز توزیع مراجعه کنند

فرماندار رشت با بیان اینکه کود مورد نیاز کشاورزان این شهرستان در انبارها موجود است، گفت: کشاورزان می‌توانند برای تامین کود شیمیایی مورد نیاز به مراکز توزیع کود مراجعه کنند.

کشاورزان برای تامین کود شیمیایی به مراکز توزیع مراجعه کنند

تبه گزارش ۸دی، سید عیسی مهدوی صبح امروز در جلسه کارگروه حفاظت منابع آب این شهرستان با گرامیداشت یاد شهدای حرم، اظهار کرد: تعادل بین منابع و مصارف آب برای فصل زارعی سال آینده حائز اهمیت است.

وی بر ساماندهی حریم رودخانه‌ها به منظور جلوگیری از سیل احتمالی برای حفاظت از خانه‌های مردم در کنار رودخانه‌ها تاکید کرد و گفت: لایروبی و آماده‌سازی انهار و استخرهای آب بسیار تاثیرگذار است.

فرماندار شهرستان رشت با بیان اینکه شهرستان رشت ۷۰ هزار هکتار اراضی کشاورزی دارد، تصریح کرد: ۲۳۰ هزار خانوار روستایی در شهرستان رشت هستند.

وی تامین آب مطمئن و بدون دغدغه برای روستاییان را مهم خواند و گفت: در فصل گذشته کشاورزی، به ۵۰ هکتار از اراضی رشت خسارت وارد شد.

مهدوی با قدردانی از دستگاه‌های اجرایی برای کنترل کم‌آبی در رشت، یادآور شد: بخشداران، دهیاران و شوراهای اسلامی روستایی فعالیت خوبی داشتند.

وی برداشت محصول در فصل زراعی گذشته را مطلوب دانست و خاطرنشان کرد: امسال محصول برداشت شده برنج از کیفیت بالایی برخوردار است.

فرماندار شهرستان رشت به وجود کود شیمیایی مورد نیاز کشاورزان در انبارها اشاره کرد و متذکر شد: کشاورزان می‌توانند برای تامین کود شیمیایی مورد نیاز به مراکز توزیع کود مراجعه کنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه