رونق صنعت گردشگری در سایه امنیت افزایی محقق می شود

مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان گیلان: توجه به امنیت شبکه های حمل و نقل بعنوان یک ضرورت باید مورد توجه مدیران قرار گیرد زیرا رونق صنعت گردشگری در سایه امنیت افزایی محقق می گردد.

رونق صنعت گردشگری در سایه امنیت افزایی محقق می شود

به گزارش ۸دی، رضا علیزاده در حاشیه برگزاری نخستین همایش کشوری قربانیان حوادث جاده‌ای که در مجتمع زیباکنار برگزار شد، این همایش را یک رویداد مهم تاریخی دانست و اظهار داشت: بررسی و هم اندیشی در خصوص حوادث جاده ای و راهکارهای رفع معضلات این حوزه، موجبات شناخت گره های کور حادثه ساز را فراهم می آورد.

وی اذعان نمود: توجه به امنیت شبکه های حمل و نقل بعنوان یک ضرورت باید مورد توجه مدیران قرار گیرد زیرا رونق صنعت گردشگری در سایه امنیت افزایی محقق می گردد.

وی، بر جایگاه بااهمیت استانداردسازی زیرساخت های حمل و نقل در توسعه صنعت گردشگری اشاره کرد و افزود: امروزه سلامت و امنیت شبکه مواصلاتی نقش تعیین کننده ای برای گردشگران دارد، تا جاییکه امن ترین شهرها بیشترین آمار پذیرش گردشگر را دارد.

علیزاده با اشاره به حضور عوامل انتظامی ،هلال احمر و پلیس راه در جاده های گیلان و همچنین کیفیت خوب راههای استان خاطرنشان نمود: ستاد اجرایی خدمات سفر استان نسبت به حفاظت از راههای تحت نظارت، بمنظور صیانت از حقوق گردشگران روند مثبتی را دنبال می نماید و کارنامه درخشانی از خود به یادگار گذاشته است.

این مسئول قرار گرفتن گیلان در زمره امن ترین استان های کشور را حاصل تلاش عوامل سفر گیلان و نیز رضایت گردشگران دانست و یادآور شد: هم افزایی در جهت رفع مخاطرات احتمالی در حوزه جاده ای علاوه بر امنیت بخشی ، تحول چشمگیری در زمینه اقتصاد، فرهنگ و تعاملات اجتماعی ایجاد می نماید.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه