درسی که آنجلینا جولی به دولت و وزارت خارجه داد

آنجلینا جولی در واکنشی متفاوت به حوادث پاریس در فیس بوک نوشت: “در حالی که همه از پاریس حرف می زنند هیچ کس از حمله دیروز داعش به بیروت چیزی نمی گوید. من برأی هر دو کشور دعا می کنم.”

درسی که آنجلینا جولی به دولت و وزارت خارجه داد

به گزارش ۸دی، آنجلینا جولی در واکنشی متفاوت به حوادث پاریس در فیس بوک نوشت: “در حالی که همه از پاریس حرف می زنند هیچ کس از حمله دیروز داعش به بیروت چیزی نمی گوید. من برأی هر دو کشور دعا می کنم.”

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
مرد گیلانی
سلام بر 8 دی ... نباید زود دستباچه شد و هر مطلبی را منتشر کرد باید عاقلانه تصمیم گرفت ... باید حواسمون باشد که بازیگری به نام انجیلاجولی چه بازیگری هست باید بدانیم کارهایی که این بازیگر میکند در چه اهدافی است یادمان باشد که همین بازیگر هالیوودی بود که در فیلم ضد اسلامی که بر علیه بوسنی و هرزوگوبین بازی کرد باید حواسمان باشد که جاسوس امریکا است و می خواهد زن صلح طلب دنیا شود !!!!!!! باید حواسمان باشد که همین زن به اصطلاح صلح طلب!!!!! باعث ترویج فاحشه گری شده و همه مردم جهان او را بزرگترین زن فاحشه دنیا می شناسند!!!!!!!!! پس خواهش میکنم مطالب او را داخل سایت های ایرانی درج نکنیم و مواظب باشیم او الگوی زنان جامعه اسلامی حتی ایران عزیز نشود .
در حاشیه