تفرقه در مراکز علمی مانع پیشرفت است

نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی گفت: نفاق و تفرقه در مراکز علمی و دانشگاه مانع پیشرفت می‌شود.

تفرقه در مراکز علمی مانع پیشرفت است

به گزارش ۸دی، صفر نعیمی‌ عصر امروز در جمع مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی واحد این شهرستان با بیان اینکه دیدگاه‌ها در مدیریت و عملکردها متفاوت است، اظهار کرد: ماموریت‌ها به نحو مطلوب انجام شده و رئیس سابق این دانشگاه تمام توان خود را در راستای توسعه همه‌جانبه آن گذاشته است.

وی با ابراز خرسندی از انتصاب سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد آستارا تصریح کرد: توانمندی و پشتکار وی در حوزه‌های مختلف علمی برای تمام فعالان علمی و فرهنگی اثبات شده است.

نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مسئولیت‌ها و جایگاه ماندگار نیست، افزود: به تنهایی نمی‌توانیم کار را جلو ببریم بلکه باید با استفاده از تمام ظرفیت‌ها و همکاری و تعامل حرکت کنیم.

نعیمی با بیان اینکه برخی‌ها به دنبال تفرقه و نفاق در دانشگاه هستند، خاطرنشان کرد: افرادی که به دنبال نفاق و تفرقه در مراکز علمی و دانشگاه هستند بدانند که این امر مانع پیشرفت بوده و وحدت و تعامل خادمان دانشگاه مانع بزرگی در برابر آنها است.

وی با ابراز امیدواری از توسعه روزافزون علمی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد آستارا، از مسئولان عالی دانشگاه آزاد اسلامی گیلان خواست تا امکانات لازم را در اختیار این دانشگاه قرار دهند.

سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد آستارا نیز با قدردانی از اعتماد اعضای هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی گیلان گفت: با وجود کارکنان با تجربه و کاردان و اعضای هیئت علمی توانمند به طور یقین این دانشگاه به یکی از قطب‌های علمی گیلان تبدیل می‌شود.

آزاد خلیلی‌موسوی، برپایی نمایشگاه و برگزاری همایش‌های علمی و توسعه فضای آموزشی و فرهنگی دانشگاه را از جمله برنامه‌های مدیریتی خود عنوان کرد.

وی خاطرنشان کرد: با تقویت نقاط قوت و برطرف شدن کاستی‌ها، یک قطب علمی استاندارد را در آستارا ایجاد می‌کنیم و از نظرات تمام دلسوزان علمی و فرهنگی این شهرستان استفاده می‌کنیم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه