بعد از فتنه ۸۸ به گیلان آمدم/ شما را نصیحت میکنم به مطالعه بیست و دو جلد کتاب صحیفه امام

آیت الله نوری همدانی گفت: من بیست استان بعداز فتنه هشتاد و هشت رفتم؛ اعتقاد داشتم که باید دیدار با اقشار مختلف داشته باشم و اقشار مختلف را اگاه کنم یادم است به گیلان آمدم آن جا هم علما شاخصی حضور داشتند، من به لرستان رفته بودم دیدم که پانصد شهید زن هم داده بودند ، این همان مصداق وحدت ملت است.

بعد از فتنه ۸۸ به گیلان آمدم/ شما را نصیحت میکنم به مطالعه بیست و دو جلد کتاب صحیفه امام

به گزارش ۸دی به نقل از پیک دانشجو  جمعی از جوانان بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور واحد بندر انزلی با مرجع عالی قدرتشیع آیت الله نوری همدانی دیدار نمودند.

آیت الله نوری همدانی در این جمع دانشجویی گفتند: یکی از موضوعات بسیار مهم ما در زنگی شناخت زمان است،روایات بسیار از ائمه اطهار داریم که انسان خردمند و عاقل لازم است زمان خود را بشناسندوشناخت کامل به زمان خود داشته باشند؛منظور از شناخت  در اینجا شناخت رخداد ها و حوادث زمان و ریشه یابی زمان و اتفاقات تاریخ خود است.

این مرجع عالیقدر در ادامه گفتند:در زمان ما انقلابی به وقوع پیوست و شما عزیزان تاریخ انقلاب را بازیابی کنیدو ببینید که چه شد که انقلاب رخ داد در هیچ جای جهان نیست که از انقلاب اسلامی ایران حرف نزنند  و انقلاب کشورم اتبدیل به الگوی مناسب در جهان شده است؛جایی نیست که از ایران سخن نگویند ایران امروز برای جهان الگویی شده است؛ بیداری اسلامی امروز از ایران صادر میشود و کل مستضعفان نگاهشان به ایران است ،همچنین مستکبران جهان هم در سرتاسر دنیا نگاهشان به ایران است دیگران آرامش را حس نمیکنند و به در و دیوار میزنند تا نو کران خودشان را حفظ کند.

آیت الله نوری همدانی افزودند: اسلام در گذشته به حاشیه کشیده شده بود،اسلام بدون ظلم ستیزی، اسلام بدون مبارزه با امریکا، اسلام بدون حکومت ،آن هم بدون قدرت اسلامی که دست و بالش بریده شده است ؛که تنها نماز می خوانی و برخی اعمال فروعات را انجام می دهید.

آن چیزی که امروز رکن است اسلام ناب محمدی است،اسلام ناب محمدی یعنی شناخت استکبار، شناخت دشمن ،مبارزه کردن با آن ،مبارزه کردن با مستکبر، چندین قرن ما رژیم ارباب رعیتی داشتیم روزی شش هزار مستشار در ایران زندگی می کرد ، امام با حضور خود این استبداد را نابود کرد و الحمد اولله امروز اسلام ولایی ناب محمدی داریم.

این مرجع گرانقدر در جمع دانشجویان گفتند: رکن انقلاب اسلامی تشکیل حکومت اسلامی توسط پیامبر یا امام یا توسط نائب امام است،که در این دوره آیت الله خامنه ای عزیز نایب امام است،دومین رکن انقلاب ملت است ، ملت اگر اتحاد داشته باشند تمام عالم را بهم خواهد ریخت سی و پنج نوبت کمک به صدام نتوانست از عهده ملت متحد ایران بر بیاید در ایران ما هرجا که قدم بگذاریم ملت حضور دارد و ملت باید پشتیبان رهبری و کشور خویش باشند.

سرنوشت ملت توسط نائب امام زمان مشخص میشود و ملت باید پشتیبان نایب امام زمان باشند؛در ایران همه جا مزین به نام شهداست هرجا قدم میگذاریم نامی از شهدا به چشم میخورد، امروز باید شما شهدا را بزرگ بدارید ائمه اطهار ارزویشان شهادت است؛ امام علی علیه السلام به مالک میگوید مالک من برای شهادت لحظه شماری میکنم و برای خود و تو آرزوی شهادت میکنم.

شما رو نصیحت میکنم به مطالعه بیست و دو جلد کتاب صحیفه امام آن را سر لوحه کار خود قرار دهید ،این را باید آن هایی که در سرپرستی کار قرار دارند تهیه کنند و در اختیار دیگران قرار بدهند.

من بیست استان بعداز فتنه هشتاد و هشت رفتم؛ اعتقاد داشتم که باید دیدار با اقشار مختلف داشته باشم و اقشار مختلف را اگاه کنم یادم است به گیلان آمدم آن جا هم علما شاخصی حضور داشتند، من به لرستان رفته بودم دیدم  که پانصد شهید زن هم داده بودند ، این همان مصداق وحدت ملت است.

ایشان در پایان گفتند:دعوت میکنم شما را به ورزش، من خود در سن نود سالگی؛ هفتاد هشتاد سال است که ورزش میکنم، من حاضرم در کوهنوردی با همه ی شما در این سن مسابقه بدهم امروز ورزش یکی از واجبات است ،تغذیه مناسب، هرچیزی را نخوردن را سرلوحه کار خود را قرار دهید.

شما عزیزان نماز اول وقت را سرلوحه قرار دهید خداوند توفیقی درنماز اول وقت قرار داده است،خواندن قران در اول صبح و همچنین سحر خیزی را سر لوحه کار خویش قرار دهید،نماز شب  مقدمه ای است برای مردانگی در روز است.

ودر انتها بگویم که این انقلاب زمینه ساز ظهور است به ظهور فکر کنید به یاد امام زمان خویش باشید و دعای ندبه را فراموش نکنید.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه