مسابقه نقاشی «خانه ایمن ما» در گیلان برگزار می‌شود/ پوستر

سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گیلان در راستای فرهنگ سازی پیشگیرانه در ایمن سازی ساختمان‌ها در برابر زلزله و بلایای طبیعی اقدام به برگزاری این مسابقه نموده است و تمامی کودکان ۵ تا ۱۲ سال ساکن استان گیلان می‌توانند در این مسابقه شرکت کنند.

مسابقه نقاشی «خانه ایمن ما» در گیلان برگزار می‌شود/ پوستر

به گزارش ۸دی به نقل از «دیارباران»، اولین مسابقه نقاشی «خانه ایمن ما» با هدف ایجاد نگاه کنجکاوانه کودکان نسبت به ساخت خانه ایمن در برابر زلزله در گیلان برگزار می‌شود.

سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گیلان در راستای فرهنگ سازی پیشگیرانه در ایمن سازی ساختمان‌ها در برابر زلزله و بلایای طبیعی اقدام به برگزاری این مسابقه نموده استو  تمامی کودکان ۵ تا ۱۲ سال ساکن استان گیلان  می‌توانند در این مسابقه شرکت کنند.

image485979

بنابراین گزارش نقاشی‌ها باید در سایز A3 بدون قاب و حاشیه بر روی مقوای سفید ترسیم شود و شرکت کنندگان باید از نوشتن نام و نشانی و… بر روی نقاشی خودداری کنند و در فرم ثبت‌نام که بر روی سایت www.guilan-nezam.ir  قرار دارد، اقدام به تکمیل مشخصات نمایند.

همچنین والدین محترم می‌توانند نقاشی را به صورت حضوری در شهرستان رشت به آدرس دبیرخانه واقع در بلوار شهید انصاری، دفتر روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان و در سایر شهرستان ها نیز به دفاتر نمایندگی‌های سازمان نظام مهندسی تحویل دهند.

به گزارش «دیارباران»،  آخرین مهلت ارسال آثار ۱۳ آذر ماه سالجاری است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه