کیفیت آسفالت رشت مناسب نیست

عضو شورای اسلامی شهر رشت گفت: کیفیت آسفالت ریخته شده در خیابان و کوچه‌های شهر رشت مناسب نیست و مقاومت لازم را ندارد.

کیفیت آسفالت رشت مناسب نیست

به گزارش ۸دی، محمدحسین کارگرنیا با اشاره به وضعیت آسفالت شهر رشت اظهار کرد: اخیراً ناظر ریخته شدن آسفالت در یکی از کوچه‌های شهر بودم و متوجه شدم که عمق آسفالت‌های انجام شده برابر نیست.

وی ادامه داد: در یک نقطه عمق آسفالت پنج سانت و در نقطه دیگر عمق آسفالت دو سانت بود که این نشان‌دهنده عدم کیفیت و نظارت مناسب در اجرای آسفالت شهر است.

عضو شورای اسلامی شهر رشت با ابراز نارضایتی از کیفیت آسفالت ریخته شده در خیابان‌های شهر، تصریح کرد: درباره کیفیت آسفالت ریخته شده یکی از پیمانکاران ناظر اظهار کرد آسفالت‌هایی که از رستم‌آباد خریداری می‌شود از کیفیت نامطلوبی برخوردار است.

وی با بیان اینکه کیفیت نامطلوب آسفالت موجب تحمیل هزینه‌های مازاد به بیت‌المال می‌شود، گفت: کیفیت نامطلوب آسفالت‌های ریخته‌شده موجب می‌شود که پس از گذشت مدت زمان کوتاهی نیازمند اجرای دوباره آسفالت در آن مسیر باشیم.

واثق‌کارگرنیا یادآور شد: برای انجام آسفالت به خرید قیر نیازمند هستیم و تمام این اقدام‌ها از بیت‌المال هزینه می‌شود و در بودجه سال جاری برای این کار اعتبار مشخصی تصویب شده و شهرداری براساس آن باید آسفالت خیابان‌ها و معابر را انجام دهد.

وی بالا بردن سطح کیفیت آسفالت را نیازمند کار کارشناسی دانست و خاطرنشان کرد: در صورت عدم توجه به کیفیت آسفالت تنها چیزی که از اجرای آسفالت در شهر حاصل می‌شود وجود شن و ماسه در خیابان‌های شهر خواهد بود.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه