خواب‌نما شده‌های امروز در زمان جنگ هم سیاسی برخورد می‌کردند

جانشین سابق نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: کسانی‌که این روزها خواب‌نما شده‌اند و مرتب خواب به امام نسبت می‌دهند در زمان جنگ هم سیاسی با جنگ برخورد کردند و زمینه‌های عقب نشینی و سقوط فاو را رقم زدند.

خواب‌نما شده‌های امروز در زمان جنگ هم سیاسی برخورد می‌کردند

به گزارش ۸دی، حجت الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنور٬ امشب در یادواره ۹۵ شهید گیلانی عملیات محرم٬ اظهار داشت: دشمن در تهاجم به کشور ما دو هدف عمده داشت، هدف اولش سقوط نظام اسلامی و اشغال ایران و از بین بردن استقلال و تمامیت ارضی سرزمین ما بود.

وی گفت: ۲۵ شهریور سال ۵۹، صدام در یک مصاحبه تلویزیونی قرارداد ۱۹۷۵ الجزایر را جلوی دوربین تلویزیون پاره کرد و گفت من برای همیشه این قرارداد را تمام شده و مرده اعلام می‌کنم و حتی در جواب یک خبرنگار که از وی پرسید شما قرارداد را یک طرفه نقض کردید و پاسخ ایران را چگونه می‌دهید گفت جواب ایران را هفته آینده در تهران خواهم داد.

جانشین سابق نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: هدف دوم دشمن از حمله به ما، تجزیه کشور ایران و الصاق تعدادی از استان‌های ما به نقشه عراق بود، لذا شعار تشکیل و ایجاد عربستان آزاد را طرح کردند و حتی قبل از شروع جنگ دشمن متجاوز نشریاتی را منتشر و در مناطق مرزی توزیع کرد و در نقشه فرضی خود حجم زیادی از خاک ما را ضمیمه کشور خود تصویر کرد و یکی از استان‌های عراق نامید.

حجت الاسلام والمسلمین ذوالنور تصریح کرد: آن زمانی که مردم جنوب و غرب کشور بدن‌هایشان زیر شنی‌های تانک‌های دشمن از بین می‌رفت٬ لذا قضایای مختلفی را در اقصی نقاط کشور سامان دادند که هر کدام به تنهایی کافی بود تا یک کشور و یک نظام را از پا در بیاورد اما مردم ما ایستادند و دفاع مقدس هشت ساله را رقم زدند.

وی خاطرنشان کرد: از جمله عملیات‌های مهم دوران دفاع مقدس که امشب برای گرامیداشت یاد وخاطره شهدای آن کنار هم جمع شده‌ایم عملیات محرم بود که گیلانیان در آن حماسه‌ها آفریدند و ۹۵ شهید گلکون کفن در این عملیات تقدیم این نظام و این مردم کردند.

جانشین سابق نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری درباره پروژه نفوذ٬ اظهارکرد: نفوذ ۵ حوزه دارد که حوزه اصلی آن حوزه فکر و اندیشه است و در این مبحث مسئولین بیش از همه باید گوش به زنگ و مراقب باشند که حوزه فعالیت آن‌ها دستخوش و طعمه نفوذ دشمن نشود.

حجت الاسلام والمسلمین ذوالنور با اشاره به مذاکرات هسته‌ای و برجام و شرایط پساتحریم٬ بیان کرد: مذاکره‌کنندگان ما زحمت زیادی کشیدند و ما از آن‌ها برای این تلاش‌ها ممنون و متشکریم اما حرف بعضی را که می‌گویند مذاکرات هسته‌ای فتح الفتوح بود را قبول نداریم چون چیزهایی را دادیم تا چیزهای دیگری به‌دست بیاوریم.

در این مراسم٬ قبل از سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین ذوالنور٬ سردارمحمدعلی حق بین فرمانده لشکرعملیاتی قدس گیلان و از فرماندهان دوران دفاع مقدس به بیان خاطراتی از دلاورمردی‌ها و رشادت‌های رزمندگان و شهدای عملیات محرم پرداخت.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه