تعطیلات مکرر لیگ به‌نفع ملوان بندرانزلی بود

سرپرست تیم ملوان انزلی گفت: تعطیلات مکرر لیگ اصلاً خوب نیست البته این تعطیلات به نفع ملوان بندرانزلی بود.

تعطیلات مکرر لیگ به‌نفع ملوان بندرانزلی بود

به گزارش ۸دی، مجتبی احمدی اظهار داشت: تطیلات اخیر لیگ برتر فوتبال کشور به سود ملوان بود و شرایط زمین ورزشگاه انزلی اصلا مناسب نبود؛ بعد از بازی ملوان و فولاد، اگر لیگ ادامه پیدا می‌کرد با توجه به شرایط آب وهوایی گیلان و بارندگی‌های مکرر، زمین انزلی نیاز به ترمیم داشت و ما باید در شهرهای دیگر استان بازی می‌کردیم اما اکنون زمین ورزشگاه انزلی درحال ترمیم است و تا دوهفته آینده آماده می‌شود.

وی در مورد اردوی تدارکاتی در تهران گفت: ما قرار بود در بندرعباس و کیش اردوی ملوان را برگزار کنیم که به‌دلیل شرایط جوی اردوی خود را به تهران منتقل و یک بازی دوستانه در کمپ حجازی با استقلال برگزار کردیم درحالی‌که فرصت‌های زیادی را در این بازی دوستانه از دست دادیم و در دقایق پایانی با یک گل مغلوب شدیم.

احمدی افزود: حضور بازیکنان ذخیره و جوان ملوان دراین بازی به آن‌ها فرصت نمایش داد. در یک بازی دوستانه دیگر نیز به مصاف یک تیم لیگ دو خواهیم رفت و پس از برگزاری چند جلسه تمرینی یکشنبه به انزلی بازخواهیم گشت، تاخود را برای بازی در لیگ برتر آماده کنیم.

سرپرست تیم فوتبال ملوان درباره شایعه شکایت بازیکن خارجی ملوان گفت: این موضوع صحت دارد و ما درحال مذاکره با مدیر برنامه‌های این بازیکن مقدونیه‌ای هستیم تا این مسئله را حل کنیم.

احمدی در مورد صحبت‌های اخیر مازیار زارع در برنامه تلویزیونی شبکه گیلان گفت: اگر مازیار زارع صحبتی کرده است از طرف بازیکنان این مطلب را عنوان کرده است؛ مازیار زارع بزرگ تیم است و حرف بدی نزده است. تیم ملوان باید تقویت شود و وی هم واقعیت را گفته است.

وی اظهارکرد: مسئولان استان باید به فکر تیم فوتبال ملوان باشند چراکه این تیم تنها تیم فوتبال شمال کشور از میان استان‌های گلستان و مازندران و گیلان در لیگ برتر است، پس باید بیشتر به فکر بود؛ امسال وضعیت ملوان ویژه است و شاید این بازیکنان را سال آینده در اختیار نداشته باشیم.

احمدی با بیان اینکه بازیکنان سرباز ما از جمله بازیکنانی هستند که ممکن است سال آینده در تیم نباشند، افزود:  آقای دنیا مالی و مسئولان شهر انزلی واقعاً زحمت کشیدند و مسئله بسته پوشاک زمستانی ملوان و اردوی تهران را تدارک دیدند هرچند مشکلات مالی همچنان باقی است و حرف مازیار زارع بی‌ربط نبوده است.

سرپرست تیم ملوان بندرانزلی خاطرنشان کرد: اگر مشکلات مالی حل شود در روزهای آینده وضعیت ملوان بهتر خواهد شد و ما امیدواریم با تلاش‌های آقای دنیامالی و مسئولان شهرستان، وضعیت این تیم در روزهای آینده بهتر شود و در نیم فصل دوم ان‌شالله این مشکلات را نخواهیم داشت.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه