۱۱۱ هزار متر از شبکه‌های آبرسانی روستایی گیلان ساماندهی می‌شود

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گیلان گفت: ۱۱۱ هزار متر مربع از شبکه‌های آبرسانی روستایی در استان گیلان اصلاح و بازسازی شده است.

۱۱۱ هزار متر از شبکه‌های آبرسانی روستایی گیلان ساماندهی می‌شود

محمد علی فرامینی با بیان اینکه ۱۱۱ هزار متر مربع از شبکه‌های آبرسانی روستایی در استان گیلان اصلاح و بازسازی شده است، اظهار داشت:  از ابتدای امسال ۶۳ هزار مترمربع شبکه توزیع و ۱۹ هزار متر خط انتقال آب شرب در روستاهای بازسازی شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گیلان با بیان اینکه در روستاهای گیلان همچنین ۲۱ هزار متر از شبکه توزیع و ۸ هزارمتر خطوط انتقال آب نیز توسعه یافته است خاطرنشان کرد: توسعه اصلاح و بازسازی این میزان شبکه آب رسانی در قالب ۳۸ پروژه اجرا شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گیلان با اشاره به اینکه با اجرای این تعداد پروژه شبکه آب رسانی ۹۵ روستای گیلان نوسازی شده است گفت: این اقدامات جلوگیری از هدر رفتن آب و بهتر شدن فشار آب شرب مشترکان در روستاها را به دنبال داشته است.

وی با اشاره به اینکه امسال برای توسعه و بازسازی شبکه‌های آبرسانی روستایی گیلان بیش از ۱۳ میلیارد ریال هزینه شده است بیان کرد: در حال حاضر ۱۵ هزار و ۸۱۶ کیلومتر شبکه  توزیع و همچنین ۳ هزار و ۴۲۱ کیلومتر خط انتقال آب شرب روستایی در استان وجود دارد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گیلان خاطر نشان کرد: ۱۷۳۰ روستا در گیلان از نعمت آب آشامیدنی سالم و بهداشتی برخوردار هستند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه