هیچ کشوری در دنیا جرأت تعرض به خاک جمهوری اسلامی ایران را ندارد

فرمانده سپاه قدس گیلان گفت: هیچ کشوری در دنیا جرأت تعرض به خاک جمهوری اسلامی ایران را ندارد.

هیچ کشوری در دنیا جرأت تعرض به خاک جمهوری اسلامی ایران را ندارد

به گزارش ۸دی، سردار محمد عبدالله‌پور دیروز در سالن اجتماعات کانون بسیج  شهرستان آستانه و مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه این شهرستان اظهار داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سازمانی رسالت‌محور است که آمادگی خود را برای مصونیت انقلاب از مشکلات و تهدیدها حفظ کرده و همواره حالت پیش‌رونده و توسعه انقلاب را سرلوحه قرار می‌دهد.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به حوزه‌های مختلف فعالیت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حوزه جنگ سخت و در هرزمانی که کشور دچار تعرض شود به کمک ارتش از کشور محافظت می‌کند هرچند که هیچ کشوری در دنیا جرأت تعرض به خاک جمهوری اسلامی ایران را ندارد.

سردار عبدالله‌پور بیان کرد: سپاه پاسداران در اقصی نقاط کشور قرارگاه‌های بسیار فعالی دارد و امروز شاهد آن هستیم که بسیاری از اقدامات جنایت‌کارانه در داخل توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) خنثی می‌شوند.

فرمانده سپاه قدس گیلان  از عمق‌بخشی داخلی به‌عنوان دیگر وظایف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نام برد و تصریح کرد: سپاه، انقلاب اسلامی را به‌وسیله مردم حفظ  و در قالب بسیج از انقلاب اسلامی پاسداری می‌کند و سپاه پاسداران برای رضایت مردم در حوزه‌های مختلف به کمک آن می‌آید و شما شاهد هستید که انجام بسیاری از امور بدون حضور سپاه امکان‌پذیر نیست.

فرمانده سپاه قدس گیلان  با تأکید بر اینکه سود حاصل از انجام پروژه‌ها توسط سپاه در قرارگاه سازندگی کوثر هزینه می‌شود اظهار کرد: طبق دستور رهبر معظم انقلاب تمامی منابع مالی قرارگاه کوثر برای محرومیت‌زدایی و سازندگی در مناطق محروم است و هدف سپاه نیز جلب رضایت مردم از انقلاب است.

وی آمار طلاق و اعتیاد در کشور را گواهی بر جنگ نرم دانست و بیان کرد: جنگ نرم به افکار جوانان ما حمله‌ور شده و ما را سرگرم اختلافات سطحی داخلی می‌کند.

عبدالله‌پور بابیان اینکه بهترین راه مقابله با جنگ نرم اطاعت واقعی از ولی‌فقیه است اظهار داشت: باید برای مقابله با آسیب‌ها, دنباله‌رو روحانیت آگاه پیرو اسلام ناب حرکت کنیم و مسئولان نیز باید با یکدیگر وحدت داشته باشند زیرا اختلاف منشأ نفوذ جنگ نرم است و در فضای ناآرام نمی‌شود اسلام ناب را به نسل جوان انتقال داد.

وی با اشاره به وجود تعداد بسیاری از شبکه‌های فارسی‌زبان و نقش تخریبی آن در جنگ نرم علیه مردم به‌خصوص جوانان بیان کرد: همه می‌دانند که تشیع با وجود امام حسین (ع) و ماه محرم از بین  رفتنی نیست و علی‌رغم همه تهدیدها و فشار همه هجمه‌ها را مانند سیلاب می‌شوید.

در این مراسم با تقدیر از زحمات سرهنگ حسین مصطفی‌پور، طی حکمی از سوی فرمانده سپاه قدس گیلان سرهنگ حسن فیضیان به‌عنوان فرمانده سپاه ناحیه آستانه‌اشرفیه انتخاب شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه