توضیحات اکبر اعلمی درباره سیلی نواختن بگوش سلیمی نمین

در پی انتشار خبری توسط برخی از رسانه‌ها درباره مناظره اکبر اعلمی با سلیمی، اکبر اعلمی توضیحاتی را برای رسانه‌ها ارسال کرده است.

توضیحات اکبر اعلمی درباره سیلی نواختن بگوش سلیمی نمین

به گزارش۸دی نیوز، در پی انتشار خبری درباره مناظره اکبر اعلمی با سلیمی نمین در دانشگاه فردوسی مشهد، اکبر اعلمی توضیحاتی را برای ۸دی نیوز و سایر رسانه‌ها ارسال کرده است.

در ادامه مشروح توضیحات وی آمده است:

“سلام علیکم
در پی مناظره‌ای که روز گذشته به همت انجمن اسلامی دانشگاه فردوسی مشهد میان بنده و آقای سلیمی نمین در این دانشگاه برگزار شد، در کمال تعجب مشاهده گردید که یک سایت خبری معلوم‌الحال که از نتایج این مناظره و استقبال شدید دانشجویان از آن، عصبانی گردیده است، خبر تخیلی و سراسر کذب و غیراخلاقی را با عنوان “نوازش سیلی اکبر اعلمی بر صورت عباس سلیمی نمین” منتشر و طی آن مدعی شد که قبل از برگزاری مراسم میان اعلمی و سلیمی نمین در مورد احمدی‌نژاد بگو مگوئی انجام گرفته و اعلمی برآشفته شده و یک سیلی بگوش آقای عباس سلیمی نمین نواخته است، تا از طریق انتشار چنین دروغی بخیال خود ضمن ترور شخصیت بنده نتایج خوب این مناظره و منطقی که بشهادت دانشجویان استقبال کننده حاضر از هر سیلی و برخورد فیزیکی ای موثر و کاراتر است را تحت الشعاع این دروغسازی قرار دهند!
متعاقب انتشار این اباطیل، بیش از ۵۰ سایت خبری اصولگرای همسو نیز بدون این که زحمت کوچکترین تحقیق و بررسی و کشف صحت و سقم این خبر را بخود بدهند و یا لااقل از بنده و یا آقای سلیمی نمین سوال کنند، با رنگ و لعاب دادن به این خبر سراسر کذب آنرا با عناوینی مانند ” نماینده حامی دولت سلیمی نمین را کتک زد “، “زمانی که احمدی‌نژاد عامل دعوای دو روشنفکر شد” سیلی سرخ اعلمی بر گونه سلیمی نمین” و … بر روی خروجی‌های خود قرار دادند.

جالب اینجاست که سایت‌های معتبر و خبرگزاری‌هائی مانند باشگاه خبرنگاران وابسته به سازمان صدا و سیما، انتخاب، جوان انلاین و ایران خبر نیز این داستان تخیلی را بدون کم و کاست منتشر کرده اند!

این درحالیست که بنده تا روزگذشته از نزدیک با آقای سلیمی نمین روبرو نشده بودم و با توجه به تاخیر حضور وی در مراسم مناظره،  برای اولین بار با نامبرده در مقابل دیدگان ده‌ها دانشجوی حاضر در سالن آمفی تئاتر دیدار داشتم و این دیدار با سلام و مصافحه  آغاز و با دست دادن و خداحافظی از یکدیگر در انتهای جلسه و در مقابل دیدگان حاضران در جلسه پایان یافت و پس از ترک جلسه وی، شخصا تا دو ساعت دیگر در سالن دانشکده باقی ماندم تا به سوالات دانشجویان علاقمند پاسخ دهم.

وانگهی بنده بیش از همه از آقای سلیمی نمین تعجب می کنم که تا این لحظه هنوز خود به انتشار چنین دروغی واکنش لازم را نشان نداده است!

در خاتمه ضمن یادآوری آیه شریفه “ولاتقف مالیس لک به علم” و رسالت مطبوعاتی نشریات، به طراحان و ناشران این قبیل اکاذیب و موهومات متذکر می‌شوم که دین و اخلاق خود را هرگز فدای اغراض سیاسی خود و دیگران نکنند و در برابر منطق دیگران سعی کنند با منطق مواجه شوند نه تخریب و ترور شخصیت آنان که فرمود و “عسی ان تحبوا شیئا و هو شر لکم”.

این تکذیبیه به منزله جوابیه بنده به دروغ پراکنی های همه رسانه هائی است که این افسانه و موهومات را منتشر کرده اند و وفق قانون باید آنرا عینا منتشر و ضمن حذف خبر دروغ خود از بابت انتشار آن از خوانندگان خود عذر‌خواهی نمایند در غیر این صورت حق پیگیری از طریق مراجع قضائی را برای خود محفوظ می دانم. ” ویل یومئذٍ للمکذبین”
اکبر اعلمی
گیرندگان: کلیه نشریات انتشار دهنده خبر کذب فوق”

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه