گزارش محرمانه برجام در مجلس تهیه شود / وزیری که توانایی کار ندارد کنار برود

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: گزارش تفصیلی محرمانه ۸۰۰ هزار صفحه‌ای با اسناد و مدارک کامل برجام باید برای ارائه به مسئولان مربوطه در مجلس تهیه شود.

گزارش محرمانه برجام در مجلس تهیه شود / وزیری که توانایی کار ندارد کنار برود

به گزارش ۸دی، اسماعیل کوثری امشب در جلسه پرسش و پاسخ در مسجد آیت‌الله طالقانی این شهر با اشاره به اینکه برخی بیان می‌کنند موضوع برجام در کمیسیون مجلس به اتمام رسیده است، اظهار کرد: گزارش کاملی باید برای ارائه به مسئولان تهیه شود.

وی به ارائه گزارش ۲۰ صفحه‌ای برجام اشاره کرد و افزود: گزارش تفصیلی محرمانه ۸۰۰ هزار صفحه‌ای با اسناد و مدارک کامل برجام برای ارائه به مسئولان مربوطه باید در مجلس تهیه شود.

نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه برخی از افراد احساس می‌کنند تصمیمی که می‌گیرند به طور مطلق درست است، تصریح کرد: مشورت، امر بسیار خوبی است و این موضوع را بارها به دولت اعلام کرده‌ایم.

کوثری با اشاره به اینکه می‌خواهیم دولت به عنوان دولت نظام جمهوری اسلامی به طور کامل موفق شود، ادامه داد: مردم به این دولت رأی دادند.

وی به نظر یکی از وزرا مبنی بر حضور مدیران خارجی برای آموزش مدیران کشور اشاره کرد و گفت: وزیری که توانایی فعالیت ندارد بهتر است کنار برود، چراکه اگر توانایی مدیریتی در کشور وجود نداشت نمی‌توانستیم جنگ را اداره کنیم، اما اکنون در بسیاری از عرصه‌ها پیشرفت کرده‌ایم.

این کارشناس علوم دفاعی با اشاره به تلاش دشمن برای تغییر ذائقه مردم، تبیین کرد: مقام معظم رهبری هوشیارانه و به‌ موقع مسائل را پیگیری می‌کنند و باید بدانیم مسائل از طریق دستگاه‌های امنیتی رصد می‌شود.

وی به دستگیری تعدادی از روزنامه‌نگاران اشاره کرد و یادآور شد: مستندات به دستگاه قضایی ارائه شده اما رئیس جمهور اعلام کرد که برخی از واژه «نفوذ» سوء‌استفاده می‌کنند که اینگونه نیست.

* انتقال مطالب اشتباهی به رئیس جمهور

کوثری با بیان اینکه مشاوران اطراف رئیس جمهور مطالب را بسیار اشتباه به روحانی منتقل می‌کنند، اظهار کرد: افرادی در جریان امور نیستند یا مطالب را اشتباه به آنها منتقل می‌کنند و در این موضوع باید دقت شود، چراکه افراد ابتدا باید توجیه شوند و پس از آن مطالب را بگویند.

وی به نامگذاری سال «همدلی و همزبانی» توسط مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: رهبر معظم انقلاب شعار مذکور را به عنوان خط‌مشی مطرح کردند و به لطف خدا این موضوع تاکنون رعایت شده و تا پایان سال نیز رعایت می‌شود.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در سال جاری، عنوان کرد: امیدواریم آنها که دغدغه منافع ملی و حفظ ارزش‌های الهی و اسلامی را دارند در مجالس مذکور انتخاب شوند.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه