تیم فوتبال سپیدرود رشت برابر شهرداری ارومیه به برتری رسید

در ادامه رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم باشگاه های کشور ، تیم فوتبال سپیدرود رشت برابر شهرداری ارومیه به برتری رسید .

تیم فوتبال سپیدرود رشت برابر شهرداری ارومیه به برتری رسید

به گزارش ۸دی، در این دیدار که عصر سه شنبه برگزار شد ، تیم فوتبال سپیدرود رشت موفق شد با نتیجه دو بر یک برابر تیم فوتبال شهردار ارومیه به برتری دست یابد .
این مسابقه ، از هفته ششم رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم باشگاه های کشور ، در ورزشگاه شهید عضدی شهرستان رشت ، در یک هوای بارانی و در حضور حدود ۵۰۰ تماشاگر برگزار شد .
در جریان این مسابقه و در نیمه اول ، تیم فوتبال سپیدرود رشت به دو گل دست یافت که ابتدا سیدرضا چاووشی مهاجم با سابقه رشتی در دقیقه ۲۸ و از روی نقطه پنالتی اولین گل تیم سپیدرود را به ثمر رساند .
پس از این گل تیم فوتبال سپیدرود رشت باز بر بازی تسلط داشت و سیدهادی موسوی مدافع پیش تاخته این تیم در دقیقه ۴۵ دومین گل تیم میزبان را به ثمر رساند تا سپیدرودی ها با خیال راحت به رختکن بروند .
اما در نیمه دوم تیم های سپیدرود رشت و شهرداری ارومیه یک بازی متعادلی را از خود به نمایش گذاشتند و هر دو تیم فرصت گلزنی داشتند اما این تیم شهرداری ارومیه بود که در دقایق تلف شده این دیدار به گل رسید و فرهاد فضلی بازیکن این تیم موفق شد در دقیقه ۹۳ تنها گل تیمش را به ثمر برساند تا این بازی در نهایت با نتیجه دو بر یک به سود تیم سپیدرود به پایان برسد .
قضاوت این مسابقه را ، ابوالفضل حسینی با کمک های میلاد قاسمی و مهدی مسعودی بر عهده داشتند که در جریان این دیدار ، مهیار احمدخانی و جواد بابایی از شهرداری ارومیه کارت زرد دریافت کردند و افشین عشوری زاد بازیکن سپیدرود رشت در دقیقه ۸۴ با دریافت کارت قرمز از زمین بازی اخراج شد .
پیش از این دیدار ، تیم فوتبال سپیدرود رشت با کسب ۱۰ امتیاز و به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به تیم شاهین بوشهر ، در مکان دوم جدول و تیم شهرداری ارومیه نیز با کسب هفت امتیاز در مکان پنجم جدول رده بندی گروه خود قرار داشتند .
در رقابت های فوتبال قهرمانی لیگ دسته دوم باشگاه های کشور ۴۰ تیم حضور دارند که در چهار گروه ۱۰ تیمی با هم به رقابت می پردازند که تیم های فوتبال سپیدرود رشت و رهپویان سپهر رضوانشهر دو نماینده استان گیلان در گروه چهارم این رقابت ها قرار دارند.
نمایندگان فوتبال گیلان با تیم های فولاد اهواز (ب) ، شهرداری ارومیه ، خلخال دشت ، صنعت ساری ، الوند همدان ، پیام وحدت مشهد ، شاهین بوشهر و توسعه کیش هم گروه هستند.
تیم های حاضر در رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم باشگاه های کشور به صورت دوره ای و رفت و برگشت با هم به رقابت می پردازند که در پایان مرحله مقدماتی این رقابت ها ، از هر گروه سه تیم به مرحله دوم صعود می کنند که تیم های اول هر گروه به طور مستقیم به مسابقات لیگ دسته اول کشور راه می یابند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه